کد خبر : 165356
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2023 - 14:58

کشف سلاح‌های غیرمجاز در شبستر

کشف سلاح‌های غیرمجاز در شبستر

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان شبستر خبرداد.

به گزارش شبستر خبر، علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شبستر با دریافت گزارش‌هایی از فعالیت افرادی در امر قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و تحقیقات میدانی از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به آدرس متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی ۴ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از منزل و محل سکونت متهمان ۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۱۰۸ عدد فشنگ، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسأله با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از هرگونه اقدام در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.