کد خبر : 165337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژانویه 2023 - 12:58

نماینده شبستر:

دولت باید برنامه ششم توسعه را تا زمان تدوین برنامه هفتم تمدید کند

دولت باید برنامه ششم توسعه را تا زمان تدوین برنامه هفتم تمدید کند

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: بخاطر آماده نبودن برنامه هفتم توسعه هم اکنون باید دولت از مقام معظم رهبری اذن بگیرد و برنامه ششم توسعه را تا زمان تدوین برنامه هفتم، تمدید کند.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، درخصوص ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۲ و تمدید برنامه ششم توسعه، گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۲، امروز از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد که در نوبت بررسی مجلس قرار دارد و مجلس شورای اسلامی در نظر دارد که در اسرع وقت، به این لایحه رسیدگی کند.

وی بیان کرد: پیش بینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این بود که بودجه سه دوازدهم خواهد شد که بحمدالله این اتفاق نیفتاد، همچنین مقرر شد که پس از ارائه لایحه بودجه، بلافاصله برنامه هفتم توسعه نیز، ارائه شود که این اتفاق نیفتاد و بخاطر آماده نبودن برنامه هفتم توسعه از سوی دولت، هم اکنون باید دولت از مقام معظم رهبری اذن بگیرد و برنامه ششم توسعه را تا زمان تدوین برنامه هفتم، تمدید کند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیش بینی خواهد شد که برنامه ششم توسعه تا زمان ارائه برنامه هفتم توسعه، تمدید شود که البته ممکن است ارائه برنامه هفتم، چند ماه تا یک سال طول بکشد و طبیعتاً باید در این مدت برنامه ششم توسعه تمدید شود که البته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با این موضوع به طور کامل موافق نیستند.

راستی در انتها بیان کرد: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تمدید برنامه ششم توسعه موافق نیستند چرا که تمدید برنامه ششم توسعه می تواند از لحاظ اقتصادی به کشور ضربه بزند ولی در حال حاضر تنها راه حل برای گذر از این بحران، تمدید این برنامه است.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.