کد خبر : 165192
تاریخ انتشار : جمعه 4 نوامبر 2022 - 12:26

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در تسوج برگزار شد+عکس

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در تسوج برگزار شد+عکس

راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز همزمان با سراسر ایران اسلامی و با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در تسوج برگزار شد.

به گزارش شبستر خبر، همزمان با ۱۳ آبان،  مردم ، مسئولان ، دانش آموزان و دانشجویان تسوج، با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان ، فریاد ضد استکباری سر داده و انزجار خود را از سیاست های خصمانه استکبار اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شکوه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، و مرگ بر اسرائیل ، هیهات من الذله ، الله اکبر و لبیک یا خامنه ای انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر  دانش آموزان تسوجی، بسیاری از مردم از اقشار مختلف نیز در این راهپیمایی حضور داشتند تا نسل های مختلف انقلاب ، استکبار ستیزی ملت ایران را بار دیگر به جهانیان ثابت کنند.

حضور پرشور جوانان و دانش آموزان تسوجی در این مراسم ثابت کرد که آینده سازان ایران اسلامی پیام شهیدان دانش آموز در ۱۳آبان سال ۵۷ در مبارزه با استکبار را به درستی درک کرده اند و راه آنان را ادامه خواهند داد.

راهپیمایان در این مراسم در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین مقاومت در برابر زیاد خواهی استکبار جهانی و محکومیت اغتشاشات و ترور ناجوانمردانه حرم شاهچراغ که به شهادت جمعی از هموطنان و دانش‌آموزان منجر شد، خواستار مقابله جدی با آشوب‌طلبان شدند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.