کد خبر : 165127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2022 - 21:10

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج شبستر+تصاویر

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج شبستر+تصاویر

اولین جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان شهرستان شبستردر سالن استاد سرای دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزارشد.

به گزارش شبستر خبر، اولین جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان شهرستان شبستردر سالن استاد سرای دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزارشد.

در این نشست تخصصی اقدامات موثرکارگروه های مجمع بسیج شبستردرجهت عملیاتی نمودن شعارسال مبنی بر تولید دانش بنیان واشتغال آفرینی مورد بررسی قرارگرفت.

سرهنگ پاسدار علی اکبر قیدری جانشین فرماندهی سپاه شبستر دراین نشست حضورمیدانی در۲۵۰کارگاه تولیدی شهرستان وهمچنین پایش و عارضه یابی از۱۹ واحد‌ صنعتی شهرستان راازاقدامات موثر مجمع بسیج شبستر عنوان کرد.

وی تشکیل این کارگروه با محوریت اقتصاد و زیربنایی را به عنوان یکی از اولویت های اصلی در راستای رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی شبستر عنوان کرد.

سرهنگ قیدری تشکیل این کارگروه و برگزاری جلساتی این چنینی را فرصتی مغتنم برای احصاء مسائل و مشکلات شهرستان شبستر و همفکری و هم اندیشی در زمینه ارائه برنامه و راه حل های کاربردی دانسته و اظهار امیدواری نمود که بتوان در عمل نیز با همت نخبگان بسیج، صاحب نظران و کمک و حمایت مجمع بسیج شهرستان شاهد موفقیت های چشم گیری باشیم.

ایوب محمدی رئیس مجمع بسیج شبستر نیز با تاکید بر مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه، رسالت اصلی مجمع بسیج شهرستان شبستر را تلاش در جهت شناسایی و رفع چالش های پیش رو و توسعه همه جانبه شهرستان دانست.

وی همچنین اقتصاد زیربنایی را معادل اقتصاد مقاومتی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که باید حل شوند و حل آن ها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

رئیس مجمع بسیج شبستر در ادامه هدف از تشکیل کارگروه های مختلف همچون کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه رسانه و فضای مجازی که هریک در ذیل خود دارای میزهای موضوعی و تخصصی متعددی می باشند را رصد و برآورد وضعیت حوزه های مختلف درزمینه های یادشده عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.