کد خبر : 164687
تاریخ انتشار : جمعه 15 جولای 2022 - 23:44

سرپرست دانشگاه آزاد شبستر معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد شبستر معرفی شد

طی حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش شبستر خبر، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان برگزار و سعید احمدی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر معرفی و از تلاش‌های غلامرضا کاظمی‌زاده قدردانی شد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه کشور بی‌بدیل خواند و اظهار کرد: جایگاه علم و دانش در توسعه روشن و گویاست و دانشگاه نیز نقش محوری در توسعه دارد.

محمدرضا ولیلو افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با نزدیک به چهار دهه فعالیت در شهرستان شبستر، یکی از اثرگذارترین رویدادهای علمی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعتی و غیره شهرستان بوده و نقش مهمی در شکوفایی توانمندی‌های شهرستان داشته و توانسته با تربیت نیروهای متخصص اثرگذاری کاملاً ملموسی در توسعه شهرستان شبستر داشته باشد.

وی با بیان تأکیدات مقام معظم رهبری برای ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه، بر تلاش‌های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان در این موضوع تأکید کرد و درباره مأموریت‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: رویکرد مدیریت این دانشگاه مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال آفرینی بوده و ارتباط محکم، کاربردی صنعت و دانشگاه، زمینه‌ساز مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.