کد خبر : 163941
تاریخ انتشار : شنبه 17 جولای 2021 - 1:22

نماینده مردم شبستر در مجلس:

میراث دولت روحانی به رئیسی” زمین سوخته ” است/ دولت جدید به سهم خواهی ها توجهی نکند/ رئیسی باید در حوزه سیاست خارجی انقلابی عظیم ایجاد کند

میراث دولت روحانی به رئیسی” زمین سوخته ” است/ دولت جدید به سهم خواهی ها توجهی نکند/ رئیسی باید در حوزه سیاست خارجی انقلابی عظیم ایجاد کند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی به افراد، جناح‌ها و یا گروه‌ها مدیون نیست که بخواهد به آنها سهم بدهد، جو عمومی جامعه باعث شد آقای رئیسی رای بیاورد.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی در گفت‌وگویی با اشاره به چالش‌های پیش روی رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی یکی از پر چالش ترین دوران ریاست جمهوری خواهد بود.

وی افزود: ارثی که برای دولت آقای رئیسی می رسد خزانه خالی است، بنابراین اقتصاد و معیشت مردم از نخستین چالش‌های دولت آقای رئیسی خواهد بود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به دیگر سوال تسنیم مبنی بر اینکه برخی از کارشناسان معتقدند روحانی زمین سوخته را تحویل دولت آینده می‌دهد. این مسئله چقدر واقعیت دارد؟ تصریح کرد: این یک حقیقت غیر قابل کتمان است و یکی دیگر از میراث دولت روحانی به آقای رئیسی همین زمین سوخته است.

راستی ابراز کرد: وقتی خزانه خالی است و زمانی که گذرگاه هایی که باید امروز معیشت و اقتصاد مردم حل کند مریض است، زمان خواهد برد تا روند اصلاح شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در ادامه در پاسخ به دیگر سوال تسنیم مبنی بر این که این روزها شاهد سهم‌خواهی برخی از افراد و جناح‌ها از دولت آینده هستیم. آیا افراد و جناح‌ها، سهم و حقی از دولت دارند که بعضاً آن را مطالبه می‌کنند؟ گفت: بزرگترین خطر آقای رئیسی همین موضوع سهم خواهی‌ها از کابینه است.

وی ادامه داد: آقای رئیسی به افراد، جناح‌ها و یا گروه‌ها مدیون نیست که بخواهد به آنها سهم بدهد، جو عمومی جامعه باعث شد آقای رئیسی رای بیاورد.

راستی ادامه داد: دولتی که تشکیل می‌شود باید بدون ذهنیت‌های گذشته باشد و افرادی که در گذشته در امتحانات مردود شده اند نباید به کارگیری شوند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی سهم خواهی از کابینه دولت سیزدهم افزود: آقای رئیسی نباید به این سهم خواهی ها توجه کند و طبق گفته خودشان کابینه ای فراجناحی که شامل انسان هایی مومن، پاکدست، انقلابی با روحیه جهادی و باسواد تشکیل خواهند داد.

راستی در پایان به مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی نیز اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی باید انقلابی عظیم در حوزه سیاست خارجی ایجاد کند، متاسفانه از اول انقلاب تا کنون در انتخاب سفرا و رایزن‌های خارج از کشور ناموفق بودیم.

وی ادامه داد: سیستمی که ما را با خارج از کشور ارتباط می‌دهد مریض است و آنطور که باید نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران می بودند، عمل نکرده اند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بهروز شنبه , 17 جولای 2021 - 2:17

حقیقتا زمین سوخته است، غیر قابل کتمان است.