کد خبر : 163194
تاریخ انتشار : جمعه 18 دسامبر 2020 - 15:33

مردم از حضور در مهمانی‌های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند

مردم از حضور در مهمانی‌های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از تمامی مردم عزیز استان درخواست داریم که برای قطع زنجیره اننتقال بیماری در استان از حضور در مهمانی‌های خانوادگی در شب یلدا خودداری کنند.

به گزارش شبسترخبر، علیار راستگو در جلسه ستاد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به محدودیت‌های دو هفته‌ای اخیر در تبریز و برخی شهرستان‌های استان برای مدیریت بیماری کرونا، گفت: با همدلی و وحدت بین مسئولان و مشارکت بسیار مناسب اقشار مختلف مردم، بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن در استان مدیریت می‌شود.

وی از اقدامات و برنامه ریزی‌های شهرداری تبریز در مقابله با بیماری کرونا نیز قدردانی کرد و ادامه داد: نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند که نقش برنامه ریزی‌های مقابله‌ای شهرداری تبریز در این موضوع، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی خواستار افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شد و ادامه داد: هر گونه بی‌توجهی نسبت به این موضوعات، احتمال افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را دارد.

راستگو هم‌چنین از صدا و سیما و رسانه‌های استان خواست که نهایت تلاش خود برای اقناع مردم در زمینه رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به کار گیرند.

وی عنوان کرد: از بابت دورهمی‌های شب یلدا نگرانیم و امیدواریم با همکاری ویژه مردم و اعمال محدودیت‌های دو روزه، شاهد کاهش هرچه بیشتر آمار ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

وی هم‌چنین به اجرای مشترک طرح شهید سلیمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و بسیج نیز اشاره کرد و ادامه داد: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تک تک عزیزان هستیم و امیدواریم شاهد اجرای هرچه بهتر و موفق تر این طرح در سراسر استان باشیم.

گفتنی است  تعدادی از مدیران استانی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان پرداختند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.