کد خبر : 162918
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 نوامبر 2020 - 11:08

راستی: در آینده ایران توافق و مذاکره با آمریکا وجود ندارد

راستی: در آینده ایران توافق و مذاکره با آمریکا وجود ندارد

نماینده شبستر در مورد آینده رابطه ایران وآمریکا گفت: عروسک گردان در آمریکا یک طیف به نام صهیونیسم است و عروسک‌ها یک روز بوش پدر و پسر و روز دیگر ترامپ یا بایدن هستند. هیچ میزی برای مذاکره وجود نخواهد داشت و آینده جمهوری اسلامی ایران توافق را پیگیری نخواهد کرد.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد تاثیر تغییر دولت آمریکا بر ایران گفت: امام خمینی (ره) فرمودند” رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است” نباید فکر کنیم که با آمدن جو بایدن، خوی استکباری آمریکا کم شده و رابطه‌اش با ما خوب می‌شود. این تصور، ساده لوحانه است. عروسک گردان در آمریکا یک طیف است و آن صهیونیسم است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «صهیونیسم به همه شئون آمریکا مسلط است» گفت: عروسک‌ها یک روز بوش پدر و پسر و روز دیگر ترامپ یا بایدن است تنها راه برخورد با آمریکا تکیه بر توان داخلی است. هر کجا که بر مردم و توان داخلی خود تکیه کردیم، آمریکا نتوانست غلطی بکند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ادعای این که هیچ فرقی بین جو بایدن و دونالد ترامپ وجود ندارد، اظهار کرد: امیدوارم همه طرف‌های موثر در جمهوری اسلامی  دست به دست هم دهند تا به تحریم‌های آمریکا و خوی استکباری این کشور غلبه کنیم. تنها راه چاره ما همین است. اگر چشم به بیرون داشته باشیم شکست خواهیم خورد. از اهالی رسانه می‌خواهم که در زمینه آمریکا ستیزی فرهنگ سازی کند و آن را بدل به یک فرهنگ عمومی کنند.

وی با اشاره به توافق‌نامه برجام بین دو کشور ایران و آمریکا ابراز عقیده کرد: این توافق‌نامه ما را ۸ سال عقب انداخت. ادعای کسانی که می‌گویند در کمترین زمان ممکن می‌توانیم ظرفیت‌های سابق هسته‌ای را برگردانیم، امکان پذیر نیست. نیروگاه آب سنگین اراک به این راحتی‌ها به وضعیت سابق بازنمی‌گردد.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی آمریکا را به عنوان “بدهکارترین کشور جهان” معرفی و تصریح کرد: ان شاءالله روزی شاهد افول استکبار جهانی مخصوصا آمریکا و اسرائیل باشیم. به قول حضرت آقا به هیچ دولتی در آمریکا خوش بین نیستیم تنها راه مقابله نیز غلبه اقتصادی و نظامی است. در آمریکا هیچ میزی برای مذاکره وجود ندارد و آینده جمهوری اسلامی نیز توافق و مذاکره را پیگیری نخواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.