کد خبر : 162807
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اکتبر 2020 - 8:56

امام جمعه شبستر عنوان کرد:

ولایت مداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

ولایت مداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

امام جمعه شبستر ولایت مداری و ولایت‌پذیری را از ویژگی‌های بارز بسیجیان دانست و گفت: بسیج نماد ولایت‌ پذیری به معنای دقیق کلمه در عصر حاضر است.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام یونس کیانی، در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی با وی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت:هر مقوله و برنامه ای را که در کشور پاسداشت می گیریم باید مبنای قرآنی و دینی داشته باشد که خداوند متعال هم در این باره در قرآن کریم می فرمایند: ایام الله را به یکدیگر تذکر بدهید و یاد یکدیگر بیندازید و اعتلا ببخشید.

وی افزود: همه ما می دانیم که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اینکه ۱۵ سال در خارج از کشور حضور داشتند و همزمان هم کشور در دست معاندان و دشمنان اسلام قرار داشت توانست با تکیه بر حمایتهای مردمی این مستکبران را از کشور بیرون راند؛ چون حرکت امام مبنای دینی و قرآنی داشت.

امام جمعه شبستر با اشاره به رشادتهای دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: حدود ۵۵۰۰ نفر از دانش آموزان در جنگ تحمیلی شرکت کرده بودند که ۳۶۰۰۰ نفر از آنان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند که نشان از انگیزه معنوی آنان برای دفاع از سرزمینشان بود.

وی در ادامه به سند تحول بنیادین اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم تحول در جامعه است؛ امروز ریشه تحول جامعه از دانشگاه عبور کرده و به مدرسه رسیده است.

کیانی، ولایت مداری و ولایت‌پذیری را از ویژگی‌های بارز بسیجیان دانست و خاطرنشان کرد: بسیج نماد ولایت‌ پذیری به معنای دقیق کلمه در عصر حاضر است، از این‌رو امروز همه به عنوان یک بسیجی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در درون کشور سعی بر حفظ وحدت و انسجام و در مقابل دشمنان با غرور و جرات ایستادگی کنیم.

امام جمعه شبستر در پایان با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی می‌تواند جامعه‌ای را متحول کند، عنوان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی، محرومیت‌زدایی، تولید علم، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با استکبار و… نقشی اثرگذار داشته به گونه‌ای که اشاعه و بسط تفکر بسیجی به عنوان یک نیاز جدی برای جامعه به شمار می‌آید و تحقق آن می‌تواند دستاوردهای شگرفی برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.