کد خبر : 162557
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2020 - 10:45

شبستر نیوز گزارش می دهد:

نوای “لبیک یا رسول‌الله” در تسوج طنین‌‌انداز شد +فیلم و عکس

نوای “لبیک یا رسول‌الله” در تسوج طنین‌‌انداز شد +فیلم و عکس

تسوجی ها امروز با سردادن شعار لبیک یا رسول الله اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش شبسترنیوز، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار تسوج مانند دیگر نقاط ایران اسلامی، در محکومیت چاپ کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم(ص) خشم خود را به دشمنان و بدخواهان اسلام نشان دادند.

نمازگران تسوجی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه هتک حرمت به مقدسات اسلام به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم با فریاد “صلی علی محمد درود بر محمد” و “لبیک یا پیامبر” ضمن محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) و کتاب آسمانی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان بیعتی دوباره بستند.

گفتنی است مردم انقلابی ایران در واکنش به اهانت هفته‌نامه “شارلی ابدو” فرانسه به پیامبر گرامی‌ اسلام (ص) امروز ۲۰ شهریورماه در شهرهایی از جمله مشهد، تهران، همدان، قم، اراک، بجنورد، رشت، خرم آباد، زاهدان، ایلام و یزد تجمع کرده و یکصدا خشم و انزجار خود را فریاد زدند.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی در صفحه نخست خود با انتشار مطلبی با عنوان «من شارلی هستم»  اقدام به توهین به پیامبر اسلام (ص) کرده بود که با واکنش‌ مسلمانان جهان روبرو شد.

این هفته‌نامه یازدهم شهریور ماه امسال همزمان با رسیدگی به پرونده حمله پنج سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه، بار دیگر با تیتر همه چیز به خاطر این کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرد که این حرکت موجب خشم و انزجار مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.