کد خبر : 162509
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 سپتامبر 2020 - 20:28

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

وظیفه مدیران تداوم خدمت‌رسانی به مردم باشد/ فرمانداران آذربایجان شرقی باید برای زمان بحران برنامه ریزی داشته باشند

وظیفه مدیران تداوم خدمت‌رسانی به مردم باشد/ فرمانداران آذربایجان شرقی باید برای زمان بحران برنامه ریزی داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش شبسترنیوز، علیار راستگو  در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان شبستر با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان اظهار داست: مردم شهرستان شبستر ،شهرستان ادیبان،صنعتگران،تولیدکنندگان به دلیل وجود انسان های فعال و کوشا با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همیشه به تحول فکر می کنند.

وی افزود : شهرستان شبستر دارای انسان های بزرگ و از جمله شهرستان های اول در بحث مدرسه سازی و خیرین است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نماینده عالی دولت در این شهرستان پاسخگوی مردم از بابت کارهای انجام شده و هم پاسخگو در روز قیامت هست و نماینده عالی دولت مجری نیست بلکه برنامه ریز ، سیاست گذار و راهبر بوده و به عنوان ناظر و هماهنگ کننده دستگاه ها به طور مستمر از تمام ادارات مختلف گزارش عملکرد بگیرد.

وی عدم نظارت دقیق بر دستگاه ها را یکی از مشکلات مهم بر شمرد و خاطر نشان کرد: به دلیل جهل و ندانستن قوانین، ما در این زمینه نقص داریم در حالی که وظیفه اصلی فرماندار است که از تمام دستگاه ها گزارش عملکرد بگیرد.

راستگو در ادامه گفت: کشور ما در عرصه بین المللی، گرفتار قلدوری برخی کشور های استکباری هست لذا راه اتحاد و همبستگی مسیر حرکت ما باید باشد .

وی افزود : ما هرساله شاهد بحران هایی مانند سیل و زلزله در کشور هستیم و فرمانداران شهرستان ها باید برای همه این قبیل حوادث برنامه ریزی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ابراز کرد: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم است.

وی توصیه هایی به فرماندار جدید شهرستان شبستر داشت : نقش و جایگاه دولت حتما در نزد خود و دستگاه‌های اجرایی حفظ شود، ایجاد همکاری و مودت بین تمام قوا با ابزار های قانونی، خودداری از ورود به مسائل حاشیه ای که هیچ سودی برای مردم ندارد، تبیین مسیر توسعه شهرستان شبستر، ارزیابی مستمر مدیران دستگاه های اجرایی، پشتیبان قوی برای دستگاه های اجرایی،نگاه سیستمی و توسعه ای ا، تصمیمات بر اساس کارشناسی نه احساسی بودن از جمله رویکرد ها و وظایف فرماندار است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.