کد خبر : 162208
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 جولای 2020 - 12:12

نماینده شبستر:

مجلس یازدهم به دنبال اصلاح قوانین دست و پاگیر است

مجلس یازدهم به دنبال اصلاح قوانین دست و پاگیر است

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت مجلس یازدهم اصلاح قوانین دست و پاگیر بوده و امیدواریم قوانینی که لازم است ایجاد کنیم و قوانین که معطل مانده اند جریان بندازیم تا بخشی از مشکلات کشاورزی را برطرف کنیم.

جعفر راستی با اشاره به عضویت خود درکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از چند لحاظ  مهم است چراکه امنیت غذایی یکی از مهم ترین چالش های کشور بوده و اغلب مواردی که باید از حوزه انتخابیه خود پیگیری کنم مربوط به بحث کشاورزی است.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: مهم ترین مواردی که بیشتر مردم شهرستان از ما مطالبه می‌کنند مربوط به بیمه کشاورزی است که در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد:درست است که ایران چهار فصل است ولی عمدتا در هر قسمت از ایران محصولات همزمان به دست می‌آید. مثلا گوجه و خیار در آذربایجان شرقی همزمان به دست می آید و چون برنامه ریزی نشده مقدار کاشت چقدر باشد که می بینیم که کمتر از مصرف استان می‌شود و این امر موجب افزایش قیمت می‌شود.

راستی ادامه  داد:  بعضا نیز میبینیم بیشتر از حد نیاز منطقه کشت می‌شود که در این صورت هم موجب متضرر شدن کشاورز می‌شود  یعنی محصولات هزینه  خود را هم در نمی‌آورد باعث می‌شود تا در سال آینده آن سرمایه ای که باید به کشت اختصاص یابد نمی شود و موجب  اخلال در تولید و تامین محصولات کشاورزی می‌شود.

وی گفت: اولویت مجلس یازدهم اصلاح قوانین دست و پاگیر بوده و امیدواریم  قوانینی که  لازم است ایجاد کنیم و قوانین که معطل  مانده اند جریان بندازیم تا بخشی از مشکلات کشاورزی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.