کد خبر : 161858
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2020 - 23:45

فرماندار شبستر:

عملکرد اداره صنعت و معدن شبستر در کنترل قیمت ها بسیار ضعیف است

عملکرد اداره صنعت و معدن شبستر در کنترل قیمت ها بسیار ضعیف است

فرماندار شهرستان شبستر گفت: اداره صنعت و معدن در بحث کنترل قیمت ها عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

به گزارش شبستر نیوز، حسن مستفید در جلسه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان شبستر اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه باید فرهنگ سازی گسترده انجام شود و این ویروس تا تهیه قطعی واکسن در کشور و منطقه ما خواهد ماند که باید با اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور به مقابله آن برویم.

وی افزود: فاصله گذاری هوشمند اجتماعی یعنی سلامت و اقتصاد مردم، هر دو مهم هستند و این دو در کنار هم باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید های محسوسی که از بازار داریم برخی اصناف کاملا رعایت کرده و برخی ها اصلا رعایت نمی کنند که آسیب های جدی برای مردم خواهند داشت.

مستفید ادامه داد: در جلسه گذشته انتقاد از عملکرد کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا با سوءتفاهم به خبرنگاران تلقی شد ولی ما از خبرنگاران تقدیر و تشکر می کنیم.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه ابراز کرد: شبکه بهداشت و درمان شبستر موظف است از تمام اصناف که نکات بهداشتی را رعایت نمیکنند به طور مستمر و روزانه بازدید کرده و برخورد کنند و در صورت نیاز پلمپ شوند.

وی افزود: در مورد دفن صحیح و بهداشتی زباله های شهر ها و روستاها دقت کافی توسط شهرداران و دهیاری ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: سراب و شبستر به خاطر ازدیاد جمعیت فعال و حضور مردم از پایتخت در این منطقه ها آمار مبتلایان به کرونای آن زیاد است و نارضایتی ها از پمپ بنزین ها زیاد بوده و مسئول شرکت نفت نظارت های خود را در آنها افزایش دهد.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه تصریح کرد: اداره صنعت و معدن در بحث کنترل قیمت ها عملکرد بسیار ضعیفی دارد و هر حرفی در فضای مجازی به ناحق برای ما نوشتند در واقع از عملکرد ضعیف اداره صنعت و معدن و عدم کنترل و بازرسی های آن است.

مستفید در پایان گفت: در تمام غسالخانه های شهرستان طبق مصوبات کمیته تخصصی مبارزه با کرونا تغسیل بهداشتی انجام شود و لباس های مورد نیاز غسال ها تهیه شده و ضدعفونی مستمر محل انجام شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.