کد خبر : 159175
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 جولای 2019 - 19:42

جاذبه های گردشگری پوکت در تور های پکیج تایلند

جاذبه های گردشگری پوکت  در تور های پکیج تایلند

  پوکت جزیره ای بسیار مشهور و دیدنی در جنوب غربی کشور تایلند است که هر ساله به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد توانسته مسافران بی شماری را از نقاط مختلف دنیا و به ویژه ایران به سمت خود بکشاند. در این مقاله قصد داریم با معرفی جاذبه های طبیعی، گردشگری

 

پوکت جزیره ای بسیار مشهور و دیدنی در جنوب غربی کشور تایلند است که هر ساله به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد توانسته مسافران بی شماری را از نقاط مختلف دنیا و به ویژه ایران به سمت خود بکشاند. در این مقاله قصد داریم با معرفی جاذبه های طبیعی، گردشگری و دیدنی این منطقه شما را با دیدنی ترین منطقه ی تایلند آشنا سازیم:

۱)            Patong Beach

ساحل پاتونگ در تور تایلند سفر باتو یکی از شلوغ ترین و طویل ترین سواحل دنیاست. این مکان برای افرادی که به شلوغی عادت دارند مناسب بوده و می توانند با تماشای دریای نیلگون و زیبای پوکت و گرفتن دوش آفتاب حض کافی را برده و در پایان نیز در هتل آماری که بسیار شیک و لوکس می باشد اقامت داشته باشند. علاوه بر این ها مراکز خرید بسیار متنوعی نیز در ساحل پاتونک وجود دارد که به راحتی می توانید هر چه را که دوست دارید خریداری کرده و حتی به سوغات ببرید.

۲)            Kata Beach

ساحلی دلنشین که دو طرف آن را تپه هایی سرسبز، درختان دم اسبی و نخل های باشکوه گرفته و دارای غرفه ها، هتل رستوران های مجلل بوده و نسبت به ساحل پاتونگ آرام تر است.

۳)            Freedom Beach

اگر تمایل دارید ساحل بکر و دست نخورده ای را ببینید و از آرامش و دنج بودن آن لذت ببرید پیشنهاد می کنیم که سری به ساحل آزادی جزیره ی پوکت بزنید.

۴)            Surin Beach

آبی زلال و شفاف به همراه ساحل شنی سفید رنگ ویژگی خاص ساحل سورین است که به دلیل خاص بودن مختص افراد ثروتمند و مشهور دنیا بوده و آرامش عجیبی در این ساحل حکفرماست.

۵)            Karon Beach

ساحل تفریحی شهر کارون که سومین ساحل طولانی پوکت است، دارای چشم اندازهای طبیعی و نابی بوده و می توانید علاوه بر قدم زدن و بهره بردن از تفریحات آبی این ساحل زیبا از معبد وات سوآن کری کت نیز دیدن نموده و لذت کافی را ببرید.

۶)            Kata Noi Beach

ساحلی کوچک در کرانه ی غربی جزیره ی پوکت می باشد. دریای نیلگون به همراه شن های نرم و سرسبزی اطراف ساحل همگی دست به دست هم داده اند تا محلی دنج و رویایی برای شما لحظات به ارمغان آورد.

۷)            Phuket old Town

شهری قدیمی به همراه ساختمان ها و عمارت های صورتی رنگ با معماری خاص و حیرت انگیز می تواند برای خیلی از شماها جالب باشد. تجربه ی شیرین لحظات آرام و دلچسب به همراه غذاخوری های شیک و دنج از جذابیت های شهر قدیمی پوکت است.

۸)            Jui Tui Shrine

معبدی بسیار مهم و با ارزش به نام معبد جوی توی با معماری متفاوت و حیرت انگیز است که جشنواره های بزرگی چون جشنواره ی گیاه خواری در آن برگزار می گردد.

۹)            Wat Phra Thong

مجسمه ی شکسته ی بودا که حین نبرد برمه شکسته است و در حال حاضر به شکل نصفه و نیمه می باشد در معبد وات فرا تونگ نگهداری می شود. این مجسمه از طلای خالص ساخته شده و بر اساس افسانه های بومی منطقه این مجسمه به خواب پسرکی آمده که در دل خاک مدفون شده بود و طی حفاری انجام شده چون نتوانسته اند آن را خارج نمایند در سال ۱۷۸۵ معبد وات فرا تونگ را بنا نهاده اند.

۱۰)          Wat Chalong

معبد وات چالونگ از مقدس ترین و باشکوه ترین معابد جزیره ی پوکت است. از ویژگی های خاص این معبد نگه داشتن تکه ای استخوان در درون شیشه ای گنبدی شکل با ارتفاع ۶۰ متر می باشد. شما نقاشی هایی نیز بر روی دیوار های این معبد در رابطه با نحوه ی زندگی بوداییان را خواهید دید.

۱۱)          Big Buddha Statue

مجسمه ی بودای بزرگ با ارتفاع ۴۵ متری و مرمرین یکی از خاص ترین و باشکوه ترین مجسمه-های دنیا و کشور تایلند است که در جزیره ی پوکت و مابین خلیج چالونگ و دریای آندامان و کاتا بالای تپه های ناکرد واقع شده است.

۱۲)          Phaket Weekand night Warket

برای کسانی که اهل خرید هستند و بازارهای محلی را به دیگر مراکز ترجیح می دهند بازار شبانه¬ی آخر هفته ی پوکت بسیار جالب خواهد بود. شما به راحتی می توانید در این بازار انواع پوشاک، صنایع دستی و خوردنی های خوشمزه ی تایلندی را با قیمت های مناسب و ارزان خریداری نمایید.

۱۳)          Walking Street Market

لاردیای یا بازار واکینگ استریت از جمله مناطق منحصر به فرد برای خرید به ویژه خرید صنایع دستی و سرو غذاهای سنتی تایلندی می باشد.

۱۴)          Phaket Elephant Sanetuan

فیل سواری در پوکت تایلند آن هم در جنگل های این کشور یکی از محبوب ترین تفریحات این کشور محسوب می شود که می تواند بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد.

۱۵)          Fantacea

جشن فانتاسی نمایشی بزرگ و هیجان انگیز است که در ساحل کامالا در آن افراد ماهری اقدام به طناب بازی، بندبازی، اجرای نمایش های گروهی با فیل ها و دیگر حیوانات کرده و عموما مضمون نمایش های به اجرا در آمده در جشن فانتاسی همه افسانه ای و تخیلی است. از دیگر جاذبه های جشن فانتاسی وجود کاخ فیل ها، بازی های مفرح و بسیار شاد، حیات وحش دیدنی و خاص این منطقه، فروشگاه های بزرگ، رستوران های لوکس و غیره می باشد.

۱۶)          Central Festival

مرکز خریدی معتبر و بزرگ به نام سنترال فستیوال مخصوص روزهای بارانی است که می تواند بسیار خاطره انگیز باشد.

۱۷)          Rawai Village

دهکده ای با نام راوای در کرانه ی شرقی جزیره ی پوکت با جلوه ای ویژه و خاص که می توانید به راحتی سبک زندگی کولی های این منطقه را که به آداب و رسوم پیشین و کهن خود سخت باور دارند را به تماشا نشسته و به تفریحاتی چون قایق سواری بپردازید.

۱۸)          Phi phi Lslands

یکی از جزایر گرمسیری دنیا در کشور تایلند است که دارای صخره های آهکی، غارهای پنهانی (خصوصا غار بزرگ VIKING Cave) و سواحل شنی بکر و دست نخورده ای بوده و برای غواصی مکان بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها در این بخش از پوکت می توانید به قایق سواری و صخره نوردی بپردازید.

۱۹)          Karon  Viewpoint

چشم انداز کارون یا کاتا نامی آشنا برای گردشگران دنیا است که سه خلیج کاتا نوی، کارون و کاتا را در یک جا داشته و بسیار دیدنی و وصف ناشدنی است.

۲۰)          Sirinat National Park

پارک ملی سیرینات پارکی ساحلی ست که در کرانه ی شمال غربی پوکت قرار گرفته و می توانید لاک پشت های پشت چرمی را در ساحل که مشغول تخم ریزی هستند را ببینید.

۲۱)          Trickeye Museum

علاقه مندان به هنر نقاشی می توانند ۹۵ اثر منحصر به فرد که توسط هنرمندان کره ای آفریده شده اند را در موزه ی تریک آی مشاهده نمایند.

 

۲۲)          Promthep Cape

چشم اندازی سرسبز  به همراه دریایی رویایی و زیبا را می توانید حین طلوع و غروب آفتاب در دماغه ی پرومتپ تجربه کرده و لحظات نابی را در ذهن تان به یادگار ببرید.

۲۳)          Dive Sites

جزیره ی پوکت مکانی بسیار دلپذیر و مناسب برای غواص دوستان می باشد. از جمله اگر تمایل دارید مدرک غواصی داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم برای این کار حتما سفری به تایلند و جزیره ی پوکت داشته باشید. پارک ملی جزایر سیمیلان از بهترین گزینه ها برای سپری کردن دوره¬ی غواصی می باشد.

۲۴)          Thai Boxing

اگر علاقه مند به ورزش بوکس هستید می توانید در مسابقاتی که در تایلند در جزیره ی پوکت برگزار می شود شرکت نمایید. البته بهتر است بدانید که قبل از اجرای مسابقات بوکس می توانید از مراسمات خاص به همراه موسیقی سنتی این کشور نیز بهره مند شوید.

۲۵)          Gibbon Rchabilitation

توانبخشی گیبون پروژه ای جالب و خاص است که در آن به نگهداری از گیبون ها (یک نوع میمون) پرداخته و از آسیب های متعددی که توسط شکارچیان به این حیوانات وارد آمده پیشگیری می-نمایند تا دوبارع به آغوش طبیعت بازگردند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.