کد خبر : 159173
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 جولای 2019 - 19:15

معرفی و آشنایی با پارک ریکه تفلیس در تور تفلیس سفر باتو

معرفی و آشنایی با پارک ریکه تفلیس در تور تفلیس سفر باتو

تفلیس از شهرهای معروف گرجستان است. این شهر از مکان‌های تفریحی زیادی برخوردار است. کسانی که قصد دارند از تفلیس دیدن کنند می‌توانند با تور گرجستان همراه شوند و زیبایی‌های تفلیس را از نزدیک مشاهده و تجربه کنند. تفلیس پارک‌های زیبای بسیاری دارد. این پارک‌های زیبا  در تور تفلیس ارزان قیمت و پکیج  لحظه آخری

تفلیس از شهرهای معروف گرجستان است. این شهر از مکان‌های تفریحی زیادی برخوردار است. کسانی که قصد دارند از تفلیس دیدن کنند می‌توانند با تور گرجستان همراه شوند و زیبایی‌های تفلیس را از نزدیک مشاهده و تجربه کنند. تفلیس پارک‌های زیبای بسیاری دارد.

این پارک‌های زیبا  در تور تفلیس ارزان قیمت و پکیج  لحظه آخری   ، جذابیت‌های طبیعی و دیدنی خاصی به گردشگران عرضه می‌کنند. پارک ریکه یکی از پارک‌های محبوب گرجستان است. این پارک زیبا از جذابیت‌های طبیعی و مصنوعی کم‌نظیری برخوردار است. برای دیدن زیبایی‌های پارک ریکه، باید با دوستان و یا خانواده خود به این مکان سفر کنید زیرا این پارک، یکی از مکان‌های تفریحی تفلیس است که خانواده‌ها آن را خیلی دوست دارند.

موقعیت پارک ریکه

پارک ریکه در کنار پل صلح است و رودخانه متکواری از کنار آن می‌گذرد. از داخل پارک ریکه می‌‌توانید تصویری زیبا از کاخ گرجستان را مشاهده کنید. این پارک، چشم‌اندازی زیبا دارد که ورودی آن، از طریق پل عابر پیاده صلح شکل گرفته است. برای کسانی که قصد دارند از پارک ریکه به قلعه ناریکالا بروند یک تراموای هوایی ایجاد شده است. ایستگاه تراموای هوایی پل ریکه نزدیک میدان اروپا است. روبروی پارک ریکه، منطقه‌ای خیره کننده قرار دارد که شگفتی آن بی نظیر است. بهتر است برای دیدن این پارک زیبا به دوربین عکاسی مجهز باشید تا از سفر خود، لذت ببرید. در حال حاضر، در این پارک چندین پروژه در دست احداث است که با اتمام آنها، پارک فضایی زیباتر و جذاب‌تر را تجربه خواهد کرد.

معرفی پارک ریکه تفلیس

پارک ریکه تفلیس یکی از چندین پارک زیبای تفلیس است که در سال ۲۰۱۳ میلادی ساخته شده است. این پارک در محل خوبی قرار گرفته است و به دلیل نزدیکی به پل صلح به تفلیس قدیم، نیز دسترسی دارد. پل ریکه از طریق تله کابین میدان اروپا تا مجسمه مادر در گرجستان، را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد. پل ریکه در فصل‌های گرم سال مثل بهار و تابستان فضای بهتر دارد. از این رو علاقمندان به طبیعت، در فصول گرم سال در پارک ریکه، رفت و آمد بیشتری دارند. گردشگران با نشستن در پارک ریکه و تماشای رقص فواره‌ها در این پارک، لذت برده و تجربه‌ای خاص را برای خود ایجاد می‌کنند. نورپردازی‌های پارک ریکه و پخش موسیقی در این پارک، از مواردی است که برای گردشگران اهمیت ویژه‌ای دارد. دسترسی پارک ریکه به قلعه ناریکالا برای گردشگران اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا آنها را به بخش تاریخی تفلیس، متصل می‌کند.

امکانات پارک ریکه برای گردشگران

از امکانات خاص پارک ریکه می‌توان به پلکان مارپیچ کودکان، صفحه شطرنجی موزاییکی و دیوار صخره‌ای پارک ریکه اشاره کرد که مصنوعی و جذاب است. پارک ریکه مکانی است که گردشگران به همراه دوستان و خانواده خود در آن، به گردش و تفریح می‌پردازند. ای پارک زیبا علاوه بر داشتن جنبه تفریحی و طبیعی، جذابیت‌های تاریخی و هنری را در دل خود جمع کرده است. سالن تئاتر و موسیقی شهر تفلیس، از بناهای دیدنی و مدرن پارک است. این بنای کم‌نظیر معماری خاصی دارد که گردشگران از دیدن آن تعجب کرده و سازنده آن را تحسین می‌کنند. بنای این سالن آمفی تئاتر به شکل لوله‌ای ساخته شده است. در این بنای با شکوه و عظیم، دهانه هر سازه به سمت فضای سبز و به سوی رودخانه کورا طراحی شده است. علاقمندان به تاریخ، هنر و معماری، از دیدن این سالن زیبا لذت برده و آن را یکی از جذابیت‌های کم‌نظیر در تفلیس معرفی می‌کنند.

مجموعه فرهنگی و هنری که در پارک ریکه قرار دارد تنها یک سالن تئاتر نیست. این مجموعه، یک سالن نمایش و کافه تریا را شامل می‌شود که در طول سال، میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری است. تئاتر موزیکال این مجموعه برای علاقمندان به موسیقی و هنر، جذابیت بسیاری دارد. سالن نمایش مجموعه هنری پارک، ظرفیت ۵۶۶صندلی را دارد و یک کافه تریا نیز دارد. راه پله ورودی کافه تریای پارک، در فضایی باز قرار دارد و بازدیدکنندگان را به سوی داخل پارک، دعوت می‌کند. نمای خارجی دو سازه از پنل‌های فولادی ضد زنگ است که در داخل آن، ساختار فولاد و بتن زیادی کاربرد داشته است.

اگر اهل شب نشینی در طبیعت هستید، پارک ریکه یکی از جاهایی است که می‌تواند رضایت خاطر شما را جلب کند. این پارک زیبا با استخرهای جذاب و فوق‌العاده‌ای که دارد با چشمه و آبنمای خود، فضایی طرب انگیز و رویایی را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد. پارک ریکه تفلیس در شب، میزبان گردشگران بسیاری است که به قصد تفریح و لذت به این پارک می‌روند. یکی از جذابیت‌هایی که توریست‌ها با دیدن آن هیجان زده می‌شوند، اجرای موسیقی سنتی در پارک است. این اجراها به حدی طرفدار دارد که گردشگران حاضر نیستند آن را با هیچ تجربه دیگری در تفلیس از دست بدهند.

برای اینکه تجربه یک شب بودن رد پارک ریکه را داشته باشید می‌توانید با تور گرجستان به این شهر سفر کنید و در کنار دیدن جاذبه‌های زیبای شهر تفلیس از پارک ریکه نیز دیدن کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.