کد خبر : 157175
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مارس 2019 - 10:58

۲ مشکل اساسی که توسط رونق تولید ریشه کن خواهد شد؟

۲ مشکل اساسی که توسط رونق تولید ریشه کن خواهد شد؟

در طول سالیان گذشته تولید به عنوان یکی از شاخص ها و محور های اصلی در رهنمود های مقام معظم رهبری نمود و بروز داشته و اساسا از همان ابتدای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، این اصل حائز اهمیت به عنوان یکی از ارکان اصلی سیاست های مذکور در قالب نقش راه جامع و استراتژیک

در طول سالیان گذشته تولید به عنوان یکی از شاخص ها و محور های اصلی در رهنمود های مقام معظم رهبری نمود و بروز داشته و اساسا از همان ابتدای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، این اصل حائز اهمیت به عنوان یکی از ارکان اصلی سیاست های مذکور در قالب نقش راه جامع و استراتژیک اقتصادی این مرز و بوم مطرح بوده است.

با حلول سال جدید، طبق سنت چندین ساله اخیر، مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال به موضوع محوری رونق تولید، اشاره فرمودند: و سالجاری به شعار رونق تولید مزین شد.

یکی از بزرگ ترین مزایای رونق تولید، به فراهم شدن بستر لازم برای تامین کالا ها و محصولات مورد نیاز مردم معطوف می شود، محصولاتی که در سایه تولید آن، فرصت های متعددی برای اشتغالزایی فراهم می شود.

پرویز فَرارَت، یکی از فعالان حوزه تولیدی و صنعتی در غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم رونق تولید هر چه بیشتر در اقتصاد کشور اظهار کرد: اساسا رونق تولید، با افزایش ضریب کمی و کیفی تولید همراه است و به تبع این توفیق، نیاز به نیروی انسانی افزون تر برای پر کردن ظرفیت لازم در راستای حصول این امر خطیر نیز مضاعف خواهد شد.

وی افزود: هیچ گونه تردیدی وجود ندارد که در حال حاضر یکی از ضروریات اساسی کشور به رفع مشکل اشتغال جوانان معطوف می شود، عارضه ای که با یک بررسی میدانی بصورتی ملموس، عوارض، تبعات و پیامد های منحوس آن در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی جامعه قابل احساس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.