کد خبر : 156560
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فوریه 2019 - 17:32

توسط سازمان فناوری اطلاعات؛

کارگاه توانمندسازی زنان با ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برگزار شد

کارگاه توانمندسازی زنان با ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برگزار شد

کارگاه آموزشی «توانمند سازی زنان با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات» توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

این کارگاه آموزشی یک‌روزه در ۲ بخش راه اندازی کسب وکارهای خانگی و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان در فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای و همچنین کاهش آسیب های فضای مجازی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی به سرفصل هایی از جمله اقتصاد دیجیتال، آشنایی با انواع کسب و کارهای اینترنتی، کارآفرینی و نحوه راه اندازی کسب وکار اینترنتی و نیز استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه مشاغل روستایی زنان با بهره گیری از امکانات فضای مجازی، پرداخته شد.

همچنین در این نشست، تاکید شد که به کمک زیرساخت های موجود و ابزارهای فناوری اطلاعات می‌توان زمینه شکوفایی اقتصادی در روستاها را فراهم و محصولات تولید شده توسط بانوان روستایی را در سراسر کشور عرضه کرد؛ بهره‌گیری از ظرفیت های ICT و ایجاد کسب وکارهای اینترنتی زمینه مناسب برای مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم می‌کند.

کارگاه آموزشی «توانمند سازی زنان با استفاده از ظرفیت های ICT » با حضور مسئولان سازمان فناوری اطلاعات ایران در روستاهای شهرستان فیروزکوه برگزار شد و به منظور احصاء مهمترین مسائل زنان روستایی در راه اندازی کسب وکارهای خانگی، بازدید حضوری از روستاها توسط تیم کارشناسی انجام شد.

زنان روستایی از روستاهای حصاربن، ارجمند، تبریان، مشهد، فاروج، هرانده ، جلیزجند و لزور در این نشست حضور داشتند و بازدید حضوری از دو روستای حصاربن و هرانده توسط تیم کارشناسی صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.