کد خبر : 155933
تاریخ انتشار : جمعه 1 فوریه 2019 - 19:59

ثمرات انقلاب ۴۰ ساله‌/ ‌مهاجرت مردم در شبستر معکوس به شهرستان شد‌

ثمرات انقلاب ۴۰ ساله‌/ ‌مهاجرت مردم در شبستر معکوس به شهرستان شد‌

ثمرات انقلاب ۴۰ ساله‌ ــ استان‌ها| ‌مهاجرت مردم در شبستر معکوس به شهرستان شد‌

فرماندار شبستر با بیان اینکه وضعیت این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نیست، گفت: ‌مهاجرت مردم در شبستر معکوس به شهرستان شد‌.

به گزارش خبرنگار شبسترنیوز، حسن مستفید ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۵ کمیته در جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شبستر تشکیل یافته و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان شبستر در مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز ۷۰ درصد ،علی حاج رضایی شندی افزود: مردم با حضورشان نشان دادند که همچنان پای ارزش‌های انقلاب اسلامی مصمم و استوار هستند

فرماندار شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی و حیاتی را داشته و مردم مؤمن و انقلابی همیشه در صحنه بوده و مؤمن هستند و سر بزنگاه‌ها به صحنه آمده و دفاع می‌کنند.

مستفید با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد:قبل از انقلاب اسلامی صرفاً در برخی کلان شهرها دانشگاه وجود داشت و اکنون بعد از ۴۰ سال در کلیه شهرها و حتی برخی روستاها دانشگاه تأسیس شده و ایران یکی از ده کشور برتر تولید علمی دنیاست.

وی با اشاره به پیشرفت‌های شهرستان شبستر در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی با اتمام گازرسانی به ۶ روستای باقی مانده از توابع صوفیان‌، میزان بهره‌مندی شهرستان شبستر از نعمت گاز به صددرصد خواهد رسید.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اکثر راه‌های دسترسی به روستاهای شهرستان شبستر خاکی بود که  اکنون بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در زمینه آسفالت و خیلی موارد دیگر پیشرفت بهره‌مندی صددرصدی وجود داشته و وضعیت فعلی قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

فرماندار شبستر یادآور شد‌: در دوران رژیم پهلوی دیناری به روستاها برای دهیاری‌ها و آسفالت و سایر طرح‌های روستاها داده نمی‌شد ولی اکنون خدمات بسیاری به دهیاری‌ها از سوی دولت داده می‌شود و در هفته دولت سال جاری معادل  5 سال گذشته در برخی‌های روستاهای شهرستان شبستر آسفالت ریزی داشتیم.

وی با اشاره به راه اندازی و افتتاح ۶ خانه ورزش روستایی در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان شبستر افزود:با افتتاح این خانه‌های ورزش روستایی  تعداد روستاهای دارای خانه ورزش روستایی به ۱۲ روستا می‌رسد.

فرماندار شهرستان شبستر با بیان اینکه اکنون در بخش اشتغال و سرمایه گذاری می‌توان گفت مقام اول کشوری را داریم خاطرنشان کرد: در این بخش‌ها جذب بیش از ۸ برابری  و جذب تسهیلات به مقدار ۳۰ میلیارد در بخش روستایی برای ۵ هزارنفر اشتغال ایجاد شده ‌و جذب سرمایه‌گذاری و خیرین  از ظرفیت‌های شهرستان شبستر است که موجب مهاجرت معکوس به شهرستان شده است.

مستفید با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان به بهره برداری می‌رسد که بخشی از این افتتاح‌ها نیزدر فاصله ۲۲بهمن تا ۲۹ بهمن انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی تقاطع سه راهی شندآباد تصریح کرد: این نقطه  حادثه خیز است و مردم عزیز دچار مشکل می‌شوند که با مشارکت ۳۵ درصدی خانواده خیرمرحوم طباطبایی شندی اجرای این پروژه شروع خواهد شد و کل هزینه احداث این پروژه بیش از ۴ میلیارد تومان می‌باشد.

فرماندار شبستر با بیان اینکه هر اقدامی در شهرستان انجام شده در سایه تلاش و وحدت مسئولین و همکاری مردم است و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عهد می‌بندیم با قوت تمام کیفیت خدمات را از این نیز بالاتر برده و مردم را امیدوارتر کنیم و مردم ولی نعمتان مسئولین هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.