کد خبر : 153617
تاریخ انتشار : جمعه 2 مارس 2018 - 22:28

نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی در سیس برپاشد+تصاویر

نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی در سیس برپاشد+تصاویر

شهردار سیس گفت:علاقمندان می توانند تا مورخه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۳٫۵ عصر تا ۹ شب در محل سفره خانه آسیاب آبی سیس از نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی سیس بازدید به عمل آورند.

به گزارش شبسترنیوز،صادق رضاپور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به روند برپایی نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی در این شهر گفت:کمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیس در نظر دارد فعالیت های فرهنگی در این شهر را نسبت به گذشته متحول کند.

وی اظهار کرد:در راستای این تصمیم کارآفرینان صنایع دستی در شهر سیس را شناسایی کردیم و با برپایی نمایشگاه در محل سفره خانه آسیاب آبی سیس محصولات و آثار هنرمندان به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار می گیرد.

شهردار شهر سیس افزود:در برپایی این نمایشگاه تلاش کرده ایم ،توانمندی ها و فعالیت های کارآفرنی بانوان کارآفرین مورد توجه قرار گیرد تا در بانوان برای کارآفرینی و فعالیت ،انگیزه ایجاد شود.

رضاپور با اشاره به غرفه های موجود در نمایشگاه صنایع دستی شهرسیس اظهار داشت:گلیم بافی ،فرشبافی،گدوزی،چرم دوزی و تابلو بافی و آثار خوش نویسی از مهم ترین بخش های این نمایشگاه است که توسط فعالان این عرصه در خود شهر سیس آماده شده است.

شهردار سیس با اشاره به زمان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی عنوان کرد:علاقمندان می توانند تا مورخه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۳٫۵ عصر تا ۹ شب در محل سفره خانه آسیاب آبی سیس از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

وی با اشاره به آثار و نتایج برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ابراز کرد:در نظر داریم با برپایی این چنین نمایشگاه هایی قدم های موثر، در حمایت از کارآفرینان شهر برداریم و ان شاء الله در نمایشگاه های بعدی توسعه خواهیم داد.

شهردار شهر سیس خاطرنشان کرد:باید توجه کنیم که بستر برای توسعه گردشگری در شهرمان فراهم است و باید اشتغال کشاورزی را به بحث گردشگری متحول کنیم که صنایع دستی از موارد مهم حوزه گردشگری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.