کد خبر : 152682
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2018 - 23:47

مسئولین منشاء خدمات شایسته برای مردم باشند

مسئولین منشاء خدمات شایسته برای مردم باشند

فرماندار شهرستان شبستر گفت: مسوولان ضمن کم کردن فاصله با کارکنان زیرمجموعه خود، منشاء خدمات برای مردم باشند.

به گزارش شبسترنیوز، حسن مستفید در دیدار با اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شبستر بر همراهی و همکاری مجموعه مدیران شهرستان برای تحقق برنامه‌های توسعه دولت در منطقه تاکید کرد .

وی اظهار کرد:برای پیگیری و تحقق برنامه‌ها انتظار می‌رود مسئولان در فرصت مسئولیت خود ضمن کم کردن فاصله با کارکنان زیرمجموعه خود، منشاء خدمات شایسته برای مردم باشند.

فرماندار شبستر با اشاره به گستردگی رسالت‌ها و ماموریت‌های وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: همه افراد به نوعی جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند چرا که خدمات این وزارتخانه در تمام مراحل زندگی شهروندان ادامه خواهد یافت.

مستفید ضمن تشکر از تعامل و همدلی فی‌مابین دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ابراز داشت: مردم این منطقه در تمام مراحل انقلاب، پایبندی خود را به نظام ثابت کرده‌اند و هم اکنون لایق دریافت خدمات ارزنده‌ای از جانب مسوولان نظام هستند که دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی جامعه هدف می‌توانند در این امر مهم و خدمت‌رسانی به جامعه محروم نقش ارزنده‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این شورا از ظرفیت بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی مردم منطقه برخوردار است، می‌تواند برای رفع مشکلات مردم به ویژه نیازمندان و تحقق اهداف در شهرستان موثر باشد.

فرماندار شبستر تصریح کرد : با توجه به تاثیرگذاری مجموعه سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های وزارتخانه بر آحاد جامعه ، خصوصا جامعه متاثر از آسیب اجتماعی، ضروری است ادارات ذی‌ربط همه‌جانبه و فراگیر در حوزه‌های اجرای ماموریت وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منطقه تلاش کنند.

در این دیدار اعضای شورای هماهنگی، با تشریح وظایف و مسوولیت‌های حوزه‌های تخصص کاری، بر همراهی و همکاری با فرماندار جدید در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای دولت در این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

انتهای خبر /علیرضا حوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.