کد خبر : 151420
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2018 - 0:06

گفتمان اصیل انقلاب اسلامی معرفی شود/دشمن به استعمار فرا نو روی آورده است

گفتمان اصیل انقلاب اسلامی معرفی شود/دشمن به استعمار فرا نو روی آورده است

فرمانده سپاه شبستر گفت:هجمه دشمنان اکنون به صورت عملیات روانی مدیریت می شود و دشمن به استعمار فرا نو روی آورده است.

گفتمان اصیل انقلاب اسلامی معرفی شود/دشمن به استعمار فرا نو روی آورده است

سرهنگ پاسدار محمدرضایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه فجر، دهه شرف، عزت و مردانگی است و در این ایام حکومت اسلامی تثبیت شده و باید ضمن میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) با معرفت و شناخت وارد این ایام شده و ۲۲ بهمن را با تفسیر و معنا بشناسیم.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر اظهار کرد: کسانی که با معارف اصیل انقلاب اسلامی آشنا شده  باشند از مسیر اصیل انقلاب  اسلامی خارج نشده و پشت آرمان‌های ولایت حرکت می‌کنند.

رضایی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های سیاسی افزود: کسانی که بد اخلاقی سیاسی کرده و منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند، معنای واقعی ۲۲ بهمن را ندانسته‌اند و فرهنگ ۲۲ بهمن روشن‌تر از خورشید است و همه باید منافع ملی را ترجیح داده و  در مسیر تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.

فرمانده سپاه شبستر ابراز کرد:برخی‌ها در تاریخ به خاطر بازی‌های سیاسی، عکس امام خمینی (ره) را برداشته ولی اعمال و رفتارشان با آرمان‌های امام فاصله بسیاری داشته است.

وی با تاکید بر پیروی از آرمان‌های شهدا عنوان کرد: بیشتر از ۲۵۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ایم و به برکت خون شهدا و اخذ معرفت از ۲۲ بهمن، تمدن اسلامی در سطح منطقه نشر داده شده است.

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: اصحاب رسانه غیرتمند شهرستان شبستر در کنار اینکه وظایف رسانه‌ای خود را ادا کرده‌اند غیرتمندانه و با فهم و شعور سیاسی فعالیت می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار مردم است عنوان کرد: سپاه خادم مردم عزیز ایران اسلامی است و بسیج و سپاه تا ظهور مهدی (عج) در کنار مردم و آرمان‌های امام و پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تلاش خادمان و فرزندان ملت در سپاه پاسداران و علی رغم توطئه‌های مختلف دشمنان بر علیه نظام هیچ‌گونه گزندی به نظام جمهوری اسلامی نخواهد رسید.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: باید دهه فجر ایام پیروزی انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته گرامی داشته شود.

رضایی با بیان اینکه مقدمات حکومت مهدی (عج) در نظام اسلامی تشکیل شده عنوان کرد: می‌رود که ریشه غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی محو شود و به قدری قدرت دفاعی و اطلاعاتی ایران محکم‌تر شده که نظام اسلامی با اقتدار پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده جهت برگزاری در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بیش از ۶۷ برنامه فرهنگی و هنری و… از سوی حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان اکنون به صورت عملیات روانی مدیریت می شود و دشمن به استعمار فرا نو روی آورده و باید گفتمان اصیل انقلاب  اسلامی در شبکه‌های اجتماعی قوی‌تر از گذشته معرفی شود و نیروهای ارزشی در این عرصه فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.