کد خبر : 149801
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژانویه 2018 - 23:05

حضور مردم در صحنه،فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را بی اثر می کند

حضور مردم در صحنه،فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را بی اثر می کند

جریان خروشان و غرش طنین انداز و حماسی ملت ایران برگرفته از فرهنگ ولایتمداری است لذا حضور مردم فهیم ایران اسلامی در لحظات حساس و سرنوشت ساز توطئه‌ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را بی اثر می کند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام رجب احمدی ،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر در راستای محکوم نمودن توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ایران درجریان  اغتشاشات اخیر داخل کشور نوشت:
سناریوهای پوشالی وعملیات روانی ایادی استکبار و اذناب داخلی در راه اندازی اغتشاش و آشوب با استفاده از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم آب درهاون کوبیدن است و مشکلات ملت ودولت ایران مربوط به خود نظام وداخل نظام بوده و استکبارجهانی کورخوانده است .

مردم ولایتمدارایران اسلامی با تبعیت ازرهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله) جمعه حماسی دیگری را در ۱۵دی ماه سال ۹۶ رقم خواهندزد وبا حضور یکپارچه وباشکوه خود ،وحدت و همدلی هویت اسلامی و انقلابی خود را در معرض جهانیان می گذارند.

جریان خروشان و غرش طنین انداز و حماسی ملت ایران برگرفته از فرهنگ ولایتمداری است لذا حضور مردم فهیم ایران اسلامی در لحظات حساس و سرنوشت ساز توطئه‌ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را بی اثر می کند.
اکنون که ایادی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از فرهنگ مقاومت و پایداری و صدور انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه و پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف در هراس افتاده‌اند، به شانتاژهای تبلیغاتی و عملیات روانی ،روی آورده و با ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرده و می خواهند آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری مردم عزیز ولایتمدار ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله) جمعه حماسه ی دیگری در ۱۵ دی ماه سال ۹۶ رقم خواهد خورد.
مطالبات مردمی در روزهای اخیر در شهرها و برخی از مراکز استان‌ها به صورت راهپیمایی تجلی پیدا کرد اما دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه‌ای، کانال های معاند در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و عملیات روانی و شانتاژهای تبلیغاتی از مطالبات به‌حق مردم سوء استفاده کرده و آن را سیاسی جلوه دادند. ملت بزرگ ایران با تمکین به قوانین و با هر گرایش و سلیقه سیاسی با اغتشاش و آشوبگری مخالف‌اند و البته طرح مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی با استفاده از راهکارهای قانون حق طبیعی مردم است.
مسئله معیشت و زندگی مردم، گرانی مسئله، بیکاری جوانان، گران شدن کالاها ازجمله مسائل و مشکلاتی هستند که مردم را رنج می‌دهند و بیشتر مردم دچار فقر و انحطاط زندگی هستند. لذا دولتمردان و مسئولین نظام باید خالصانه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی به دور از مسائل جناحی و باند بازی برای مردم خدمت کنند چرا که این انقلاب مال مردم و برای مردم است اگر مسئولین به مسائل و مشکلات مردم توجه نکرده و راه علاج و درمان کشور را در راه های دیگر جستجو کنند و از آرمان های اصیل انقلاب و شهدا جدا شوند مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی آنان را طرد خواهند کرد لذا باید دولتمردان و مسئولین نظام رهنمودهای رهبر انقلاب را جدی بگیرند و به تولید و اشتغال توجه داشته و مشکلات مردم را حل نمایند و فریب لبخندهای ظاهری دشمن را نخورند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.