کد خبر : 148523
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 23:02

اقدامات دامپزشکی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی است

اقدامات دامپزشکی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی است

معاون فرماندار شبستر گفت: دامپزشکان و دست‌اندرکاران این حرفه، سربازان بی ادعای عرصه بهداشت، سلامت جامعه و از ارکان مهم جامعه سالم و بانشاط هستند.

به گزارش شبسترنیوز،حیدر ملکی در بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان شبستر با تقدیر از زحمات تلاشگران دامپزشکی گفت: اهمیت و حساسیت فعالیت‌های دامپزشکی در سلامت عمومی و امنیت غذایی نقش مهمی دارد.

وی اظهار کرد: همیشه با دامپزشکی همراه بوده و همکاری کرده‌ایم و هر جا احساس شده امکان پیش آمدن معضلی هست دامپزشکی شهرستان به سرعت  ورود پیدا کرده و موضوع حل شده است.

معاون فرماندار شبستر افزود: دامپزشکان و دست‌اندرکاران این حرفه، سربازان بی ادعای عرصه بهداشت، سلامت جامعه و  از ارکان مهم جامعه سالم و بانشاط هستند.

وی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده توسط دامپزشکی شبستر عنوان کرد: بحث نظارت بر مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی در شهرستان شبستر بسیار مهم است.

ملکی تاکید کرد: دامپزشکی وظایف بسیار خطیر و حساسی را بر عهده دارد که اطلاع‌رسانی صحیح به مردم می‌تواند به این سازمان در اجرای هر چه بهتر وظایف یاری رساند

وی برقراری پستهای قرنطینه در محورهای مواصلاتی شهرستان را در پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های دام و طیور مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تداوم این اقدامات، از وقوع بیماری‌های دامی پیشگیری گردیده و در جهت کمک به تولید و حفظ سرمایه‌های بومی گامهای موثری برداشته شود..

معاون فرماندار شبستر با اشاره به مأموریت های دامپزشکی خاطرنشان کرد:فعالیت‌های تلاشگران عرصه دامپزشکی همسو با  اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارد.

 حسین غلامی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شبستر نیز در این دیدار گفت: سازمان دامپزشکی در زمینه بررسی بیماری‌های دامی، تأمین بهداشت دام از طریق پیش‌گیری و مبارزه با بیماری‌های همه‌گیر و قرنطینه‌ای دام و همکاری با وزارت بهداشت در امر مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام و … مأموریت دارد.

وی با اشاره به عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان شبستر، از اقدامات انجام شده در جهت هماهنگی‌های بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان قدردانی کرد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شبستر با تقدیر از همراهی عموم مردم با اداره دامپزشکی خاطرنشان کرد: تعامل بین بخشی لازمه تحقق اهداف تبیین شده در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.