کد خبر : 147907
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 دسامبر 2017 - 11:40

احتمال هم‌گروهی تراکتورسازی با نماینده امارات و قطر زیاد است

احتمال هم‌گروهی تراکتورسازی با نماینده امارات و قطر زیاد است

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: احتمال هم‌گروهی با یک نماینده از امارات و یک تیم قطرى بسیار زیاد است اما در این دوره تنها ۲ تیم عربستانى حضور دارند که طبیعتاً احتمال هم‌گروهی با این تیم‌ها کمتر شده است.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مدیر رسانه‌ای این تیم با تشریح ساز و کار قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: هم‌گروهی با یکى از تیم‌های قهرمان عربستان، امارات و یا قطر براى ما قطعى است.

محمدجواد پاینده که به همراه کاظم محمودى در کوالالامپور به سر می‌برد در این رابطه گفت: مراسم قرعه‌کشی بعد از ظهر روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلى برگزار می‌شود و بر اساس ساز و کار اعلام شده هم‌گروهی تراکتورسازی با یکى از قهرمانان کشورهاى عربستان، امارات و قطر قطعى خواهد بود. بر این اساس تیم الهلال قهرمان عربستان از همین حالا در گروه چهارم قرار گرفته و براى تعیین سرگروه در ۳ گروه دیگر قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازى اضافه کرد: ساز و کار قرعه‌کشی به این شکل است که با مشخص شدن نام یکى از ۳ کشور ایران، قطر و امارات وضعیت هر ۴ نماینده مشخص خواهد شد و به ترتیب در گروه‌های مشخص شده قرار می‌گیرند. به طور مثال اگر پرسپولیس در گروه A قرار بگیرد تراکتورسازى هم در گروه سوم حضور خواهد داشت و این ترتیب در هر شرایطى رعایت می‌شود.

وی افزود: احتمال هم‌گروهی با یک نماینده از امارات و یک تیم قطرى بسیار زیاد است اما در این دوره تنها ۲ تیم عربستانى حضور دارند که طبیعتاً احتمال هم‌گروهی با این تیم‌ها کمتر شده است. به هر ترتیب بر اساس ساختارى که در نظر گرفته شده است فکر می‌کنیم هیچ گروه آسانى وجود نخواهد داشت و تراکتورسازى قطعاً با یکى از قهرمانان ۳ کشور عربى یعنى الهلال، الدوحیل قطر یا الجزیره امارات هم گروه می‌شود که در این بین شاید نماینده امارات گزینه بهترى باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.