کد خبر : 146607
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 نوامبر 2017 - 14:17

شورای اسلامی و شهردار در عملکرد خود شفافیت داشته باشند

شورای اسلامی و شهردار در عملکرد خود شفافیت داشته باشند

فرماندار شبستر گفت:اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید شهر باید عملکرد خود را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند و از شکاف بین مردم و مجموعه مدیریت شهری جلوگیری کنند.

به گزارش شبسترنیوز، منصور طالب پور در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهر شبستر با تسلیت جان باختن جمعی از هم‌وطنان در حادثه زلزله گفت: در اولین ساعات نیروهای تیپ مکانیزه امام زمان (عج) که شهرستان شبستر افتخار میزبانی از این رزمندگان را دارد در مناطق زلزله زده برای کمک به مردم حادثه دیده حضور یافته‌اند.

فرماندار شبستر با اشاره به معرفی شهردار جدید شهر شبستر اظهار داشت: شهرداری مجموعه‌ای است که نزدیک‌ترین ارگان و یا اداره به مردم است و خدمات شهرداری در معرض دید عموم همشهریان است.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی باید راهنما و کمکی برای شهردار باشند تا شاهد شهری پویا و فعال و مورد رضایت شهروندان شبستری داشته باشیم و این نیازمند همکاری همه جانبه است.

فرماندار شبستر با انتقاد از تخریب مسئولین توسط برخی‌ها تصریح کرد: تقد با تخریب و به سخره گرفتن تفاوت دارد و همه باید شورای اسلامی و شهرداری را در جهت پیشرفت شهریاری کنند.

طالب پور با تاکید بر ساماندهی ورودی‌های شهر شبستر عنوان کرد: وضعیت فعلی ورودی‌های شهر شایسته مردم نیست و مبادی ورودی شهر، یکی از عناصر کلیدی ساختار کالبدی و فضایی شهرهاست.

وی ادامه داد: گردشگران از ورودی‌های شهر داخل شهر شده و در واقع اولین تصویر از شهر در ذهن مسافران نقش می‌بندد و ذهنیتی که ایجاد می‌کند در همین ورودی‌ها شکل می‌گیرد لذا مسافران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه شکل می‌گیرد، لذا باید ساماندهی ورودی‌های شهر در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

فرماندار شبستر با اشاره به وضعیت دفع پسماند و زباله‌های شهر شبستر ابراز کرد: مدیریت پسماند و محیط زیست در شبستر هم یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست و آسیب‌های بسیاری به محیط زیست ایجاد می‌شود و باید با جابجایی و مکان یابی جدید و دفع اصولی پسماند در جلوگیری از آسیب به محیط زیست تلاش شود.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در شهرداری شهر شبستر گفت: باید به خواسته‌ها و نظرات شهروندان  توجه کرده و آن‌ها را سرلوحه کار مجموعه شهرداری قرار داد تا مردم رضایت کامل از مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

طالب پور افزود: اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید شهر باید عملکرد خود را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند و از شکاف بین مردم و مجموعه مدیریت شهری جلوگیری کنند.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد: روحیه تعامل و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهرداری مورد تاکید ماست و احترام به نظر جمعی از طرف شهرداری و کمک حال بودن شهردار به عنوان عضو شش ام شورا در جهت حل مشکلات مردم مد نظر گرفته شود.

در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان شبستر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد ضمن تجلیل از از زحمات سیروس اشرفی، سید باقر موسویان به عنوان شهردار جدید شهر شبستر معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.