کد خبر : 144305
تاریخ انتشار : شنبه 7 اکتبر 2017 - 18:54

مردم جهت تثبیت امنیت در جامعه با پلیس، همکاری کنند

مردم جهت تثبیت امنیت در جامعه با پلیس، همکاری کنند

فرمانده انتظامی شبستر با اشاره به فرهنگی بودن مردم شهرستان شبستر گفت: امنیت فعلی شهرستان درگرو همکاری و تعامل پلیس و مردم است و باید تلاش شود تا با همکاری همه جانبه، امنیت پایدار، در جامعه تثبیت شود.

به گزارش شبسترنیوز، سرهنگ سیاوش علی فام در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر گفت:رسانه‌ها در جامعه، اهمیت و ارزش بیشتری داشته و خبرنگاران با علاقه وافر در این عرصه  فعالیت می‌کنند و از همکاری رسانه‌های شهرستان با نیروی انتظامی شبستر کمال تشکر را داریم.

فرمانده انتظامی شبستر با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: به حول قوه الهی و با مشارکت و همراهی اساسی مردم شاهد امنیت در کشورمان هستیم و نیروی انتظامی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد و حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه است که تمام تلاش و توان خود را برای برقراری امنیت پایدار در جامعه به کار بسته است.

وی افزود: از عموم مردم خواستار همکاری بیشتر با پلیس بوده و مردم در پیشگیری از برخی جرم‌ها از جمله سرقت نقش مهمی را دارند و باید با رعایت مسائل امنیتی از وقوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

علی فام با اشاره به مأموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد: اولویت اصلی ناجا امنیت و احساس امنیت برای شهروندان عزیز است و نیروی انتظامی تضمین کننده آرامش و امنیت مردم است که خوشبختانه با همکاری سایر ارگان‌های نظامی امنیت خوبی در کشور برقرار است و مردم با خاطر آسوده و خیال راحت زندگی می‌کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمامی لحظات آمادگی مقابله با هرگونه خطرات و هجمه‌های دشمن دارد و هزاران شهید در این راه تقدیم نظام کرده است, چراکه وظیفه ذاتی ما حفاظت از این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شبستر با تاکید بر اهمیت اعتقادات دینی در کاهش جرم گفت: در ماه‌های محرم و رمضان شاهد کاهش میزان جرائم در جامعه هستیم که این نقش و اهمیت فرهنگ دینی در جامعه را نشان می‌دهد و باید در زمینه فرهنگ دینی تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه تحقق امنیت در شرایط کنونی به ویژه در بین نسل جوان بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: نسل جوان آینده‌ساز و رقم زننده تاریخ کشور هستند و در این مسیر نیاز به امنیت اجتماعی، اقتصادی و … دارند تا بتوانند در مسیر رشد و توسعه به تعالی برسند.

وی ادامه داد: در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید خانواده‌ها و ارگان‌های فرهنگی پا بکار باشند تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه جوانان و نوجوانان خنثی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال ” پلیس برای امنیت، امنیت برای همه ”  است، افزود: امنیت در رده نخست نعمات پروردگار متعال بوده که به انسان عطا شده  و باید شاکر خداوند متعال و قدردان تلاش‌های نیروهای خدوم انتظامی باشیم.

سرهنگ علی فام با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان شبستر ابراز کرد: در تجلیل هفته ناجا برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌شود که  غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی به خانواده شهدای ناجا و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و ویزیت رایگان مردم از مهم‌ترین آنهاست.
وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان و سخنرانی در مساجد و مدارس شهرستان شبستر از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده هفته نیروی انتظامی جهت اجرا در شهرستان شبستر است.

فرمانده انتظامی شبستر با اشاره به فرهنگی بودن مردم شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: امنیت فعلی شهرستان درگرو همکاری و تعامل پلیس و مردم است و باید تلاش شود تا با همکاری همه جانبه، امنیت پایدار، در جامعه تثبیت شود.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.