کد خبر : 142332
تاریخ انتشار : شنبه 23 سپتامبر 2017 - 10:43

فیفا نامه محرومیت پرسپولیس و طارمی را ارسال کرد +عکس

فیفا نامه محرومیت پرسپولیس و طارمی را ارسال کرد +عکس

کمیته انضباطی فیفا رای خود در مورد پرونده طارمی و باشگاه ریزه اسپور ترکیه را اعلام کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، فصل گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به باشگاه ریزه اسپور ترکیه پیوست و پس از گذشت کمتر از یک ماه از تیم ترکیه ای جدا شد و به جمع سرخپوشان پایتخت بازگشت.

پس از این اتفاق باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت خود را مبنی بر غیرقانونی بودن بازگشت طارمی به پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد. حال با توجه به شرایط حساس سرخپوشان پایتخت و پس از پرونده عجیب و جنجالی ژوزه پرتغالی، فدراسیون جهانی فوتبال رای به محرومیت ۴ ماه طارمی و جریمه نقدی ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورویی و همچنین محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس داده است.
این در حالی است فصل گذشته پس از بازگشت طارمی از ترکیه، مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که طارمی با ریزه اسپور قراردادی امضا نکرده بود و هیچ محرومیتی سرخپوشان را تهدید نمی‌کند.

در متن شکایت باشگاه ریزه اسپور آمده است که طارمی با تیم ریزه اسپور قرارداد داشت و بعد از مدتی به دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس کشور ترکیه را بدون اطلاع ترک کرده است.

متن نامه فیفا در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی:

نامه فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی صادر شد+عکس

شب گذشته پس از انتشار خبر محرومیت طارمی و پرسپولیس، ابتدا خمارلو مدیر روابط عمومی سرخپوشان پایتخت اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. اما پس از چند ساعت از انتشار این خبر علی اکبرطاهری مدیرعامل پرسپولیس گفت: هنوز نامه‌ای مبنی بر محرومیت طارمی به دست ما نرسیده است، اما در تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال برقرار کردیم خبر‌هایی در این مورد به ما دادند.

اگر محرومیت پرسپولیس و طارمی از سوی فیفا قطعی باشد، سرخپوشان پایتخت در دیدار خود مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمی توانند از طارمی بهترین گلزن خود استفاده کنند.

البته محرومیت طارمی و پرسپولیس باعث بوجود آمدن ابهاماتی شد و واکنش حسین هدایتی به این موضوع در صفحه اینستاگرامش نقاط تاریک این پرونده را بیشتر کرد.

نامه فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی صادر شد+عکس

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.