کد خبر : 142038
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 سپتامبر 2017 - 9:30

افزایش کشفیات قاچاق در شهرستان شبستر

افزایش کشفیات قاچاق در شهرستان شبستر

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:نیروی انتظامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه سرسختانه با قاچاق در کشور نقش برخوردهای جدی با قاچاقچیان داشته و در شهرستان شبستر نیز شاهد دو برابر شدن کشفیات قاچاق هستیم.

به گزارش شبسترنیوز، سردار سرتیپ دوم علی محمدی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت فعلی کشورمان را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای حریم نظم و امنیت کشور بوده و عزت و اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در سایه فرماندهی شجاعانه فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: در برخی از کشورها امنیت توسط نیروهای خارج از کشور تامین می‌شود در حالی که امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه زحمات نیروهای داخل کشور است و این نیز استقلال کشورمان در این عرصه را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره ظرفیت‌های شهرستان شبستر گفت: این شهرستان زادگاه پدری مقام معظم رهبری و علما و شخصیت‌های علمی متعددی بوده و مردمانی خوش فکر و با فرهنگ دارد.

سردار محمدی با اشاره به ماموریت‌های نیروی انتظامی بیان کرد:نیروی انتظامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه سرسختانه با قاچاق در کشور نقش برخوردهای جدی با قاچاقچیان داشته و در شهرستان شبستر نیز شاهد دو برابر شدن کشفیات قاچاق هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شبستر از عموم مردم و مسئولین این شهرستان خواستار همکاری در جهت تحقق ماموریت‌های نیروی انتظامی شد.

سرهنگ فریدون حیدری فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان شبستر نیز با تقدیر از همکاری مردم و مسئولین شهرستان شبستر در دوران مسئولیت خود گفت: خداوند را شاکرم که به بنده حقیر این فرصت را داد در این لباس مقدس سربازی بتوانم به نظام  مقدس جمهوری اسلامی خدمتی انجام داده باشم.

وی اظهار کرد: از مردم شریف و با فرهنگ ،آگاه و بصیر شهرستان شبستر که در مدت حدود ۳ سال همکاری خوبی داشتند ممنون و متشکرم و امید است بتوانیم همیشه در خط ولایت و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.

به گزارش شبسترنیوز، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ۲۱ ماهه سرهنگ فریدون حیدری، سرهنگ سیاوش علی‌فام به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شبستر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.