کد خبر : 138222
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 جولای 2017 - 1:37

واژگونی پراید در سه راهی سیس دو کشته بر جای گذاشت+تصاویر

واژگونی پراید در سه راهی سیس دو کشته بر جای گذاشت+تصاویر

برخورد اتوبوس با پراید و واژگونی پراید ، در سه راهی سیس در محور صوفیان شبستر دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش شبسترنیوز،برخورد اتوبوس با پراید و واژگونی پراید ،حوالی ساعت۲۱ نوزدهم تیر ماه در سه راهی سیس در محور صوفیان شبستر دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 کارشناسان اورژانس پس از رسیدن وبررسی وضعیت مصدومین فوت زن ۵۵ساله را بعلت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس تایید کردند و همچنین یکی از مصدومین نیز فوت کرده و تعداد کشته های این حادثه به دو نفر رسید.

گزارش خبرنگار شبسترنیوز حاکی است تقاطع سه راهی سیس در محور صوفیان شبستر یکی از نقاط حادثه خیز می باشد و مردم حاضر در سر صحنه تصادف ،خواستار تعیین تکلیف وضعیت سه راهی سیس از سوی مسئولین شهرستان شبستر شدند .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس چهارشنبه , 12 جولای 2017 - 0:10

متاسفانه دو تن از مادران مهربان عصر روز دوشنبه جان خود را از دست دادند وخانواده هایی در این قضیه عزادار شدند، کاش مسئولین امر چاره ای بیندیشند و این کمینگاه مرگ را از این حالت خارج سازند .
در کل میتوان گفت هر ساله شاهد یکی دو تصادف مرگبار در این تقاطع هستیم و مسئولین امر هم گرچه شاهد اعتراضات مردم هستند ولی چاره و اقدامی عاجل صورت نمیگیرد.چرا؟؟
مگر باید از خود مسولین این مسیرها قربانی بگیرند تا به فکر چاره بیفتند؟؟ چرا این همه سهل انگاری دیده میشود؟؟؟ جواب این خانواده ها با چه کسی خواهد بود؟؟ جواب بچه هایی که بی مادر شدند را چه کسی خواهد داد؟؟؟ ای کاش ……