کد خبر : 136186
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 ژوئن 2017 - 1:36

تشریح روند برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شبستر

تشریح روند برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شبستر

مسابقات فوتسال جام رمضان بخش مرکزی شهرستان شبستر با قهرمانی تیم « آذران طلعت گل آباد » به پایان رسید.

به گزارش شبسترنیوز،این دوره از مسابقات از سوی هیئت فوتبال شهرستان شبستر همزمان با ماه مبارک رمضان و با عنوان یادواره «میرعلی خادم نبی» در سالن ورزشی سید هاشمی روستای بنیس برگزار شد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به برگزاری این مسابقات در سطح حرفه ای و خوب گفت:این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از توابع شبستر در ۴ گروه در مدت ۲۰ روز انجام شد.

ابوالفضل خلیل زاده با تقدیر از حضور پرشور تماشاگران در این مسابقات اظهار کرد:امسال نسبت به سال های گذشته استقبال خوبی از سوی تماشاگران شده بود و این مسابقات با حمایت مالی گروه صنعتی ناربن بنیس در این سالن ورزشی برگزار گردید.

وی افزود:این مسابقات در قالب ۳۲ بازی انجام شد که در نهایت تیم های آذران طلعت گل آباد و منتخب سیس به فینال رسیدند و در بازی فینال تیم آذران طلعت گل آباد عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان شبستر ادامه داد:همچنین تیم سرین دره بنیس مقام سوم را به خود اختصاص داده و تیم البرز شندآباد به عنوان تیم اخلاق مسابقات انخاب شد.

خلیل زاده در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از بازیکنان و عوامل تیم های شرکت کننده در مسابقات عنوان کرد:این مسابقات به دور از حاشیه به اتمام رسیده و علی خوش اندام نیز با ۱۱ گل زده، آقای گل مسابقات شد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان شبستر با تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات ابراز کرد:علی ستاری به عنوان کمیته داوران شهرستان ،محمدرضا امان الهی در مسئولیت سالن ورزشی بنیس،امیرساعی نیا به عنوان مسئول کمیته اجرایی مسابقات و مجید صحیحی به عنوان نماینده جامعه ورزشی بنیس در این مسابقات زحمات فراون کشیدند.

وی افزود:فوتبال شهرستان شبستر در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و امید است با حمایت مسئولان و بخش خصوصی این روند رو به رشد ادامه داشته باشد تا به جایگاه اصلی فوتبال در استان و حتی کشور برسیم.

به گزارش شبسترنیوز در پایان این رقابت ها طی مراسمی با حضور معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،جانشین سپاه ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر  از اعضای تیم های برتر با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.