کد خبر : 132429
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آوریل 2017 - 18:51

وضعیت نابسامان مقابل بیمارستان فاطمیه شبستر!!

وضعیت نابسامان مقابل بیمارستان فاطمیه شبستر!!

به گزارش شبسترنیوز،امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت  ساعت ۱۰:۱۰دقیقه  صبح در مقابل بیمارستان فاطمیه شبستر به علت عدم رعایت حق تقدم از طرف راننده پراید باز هم حادثه آفرید وبراثر تصادف با پژو روآ دو نفر هرچند به صورت جزئی مصدوم شده ودو خودرونیزبه شدت آسیب دیدند . در این گونه حوادث ،هرچند رانندگان نیز مقصر

به گزارش شبسترنیوز،امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت  ساعت ۱۰:۱۰دقیقه  صبح در مقابل بیمارستان فاطمیه شبستر به علت عدم رعایت حق تقدم از طرف راننده پراید باز هم حادثه آفرید وبراثر تصادف با پژو روآ دو نفر هرچند به صورت جزئی مصدوم شده ودو خودرونیزبه شدت آسیب دیدند .

در این گونه حوادث ،هرچند رانندگان نیز مقصر هستند ولی می توان اینگونه تصور کرد که وضعیت نابسامان ورودی شهر (روبروی بیمارستان )وبرخی سه راهی ها در جاده اصلی شهرستان شبستر موجب شده رانندگان بدون توقف در حاشیه جاده وبدون رعایت حق تقدم اقدام  به انحراف چپ نموده و شاهد حوادث باشیم.

باید دید وقتی مسیری که برای  آسفالت و جدول کشی آماده شده چرا در این وضعیت نابسامان مانده و از سوی مسئولین ذیربط توجهی نمی شود!!

برخی رانندگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن انتقاد از وضعیت موجود ورودی وخروجی شبستر از طرف بیمارستان اظهار کردند: مسئولین امر برای جلو گیری از بروز حوادث ناگوار باید در فکر ساماندهی مقابل بیمارستان باشند و  بیمارستان که مکانی است برای نجات جان انسانها حالا خروجی و وورودی بیمارستان شده بلای جان انسانها و امید است در اسرع وقت شاهد ساماندهی این نقطه باشیم.

خبرنگار شبسترنیوز/  صدر  

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.