کد خبر : 131680
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 مارس 2017 - 1:27

مسئولان موظف به پیگیری و حل مشکلات مردم هستند

مسئولان موظف به پیگیری و حل مشکلات مردم هستند

فرماندار شبستر گفت:کارگزاران و مسئولان وظیفه دارند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کرده و در برطرف نمودن آنها اهتمام ورزند.

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در نشست هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش تسوج با اشاره به نقش دهیاران در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری گفت : شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی برای مردم هستند ، شوراها و دهیاران باید زمینه حضور افراد موثر و صاحب نظر را در انتخابات فراهم نمایند.

وی اظهارکرد: یکی از رموز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی  مردمی بودن انقلاب است که علی رغم مشکلات و نا امنی در منطقه خاورمیانه نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کامل در مسیر خود استمرار دارد.

فرماندار شبستر افزود:کارگزاران و مسئولان وظیفه دارند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کرده و در برطرف نمودن آنها اهتمام ورزند.

طالب پور با اشاره به تخصیص اعتبار به جاده مواصلاتی تسوج به کشکسرای (مرند) عنوان کرد: با پیگیری مجموعه فرمانداری و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی قرارداد اجرایی این پروژه با پیمانکار بسته شده و اعتبار لازم جهت شروع پروژه تخصیص داده شده  و امیدواریم در آینده نزدیک با اجرایی شدن این پروژه شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه باشیم.
نماینده عالی دولت  در شهرستان شبستر با اشاره به روند احداث جاده شبستر به تسوج ابراز کرد : متاسفانه این پروژه در سال های گذشته بدلیل رکود اقتصادی و عدم تخصیص اعتبار کافی از روند مطلوبی برخوردار نبوده ولی با پیگیری های مجموعه استانداری ، فرمانداری و نماینده شهرستان شبستر  و تخصیص اعتبارات لازم در سال ۹۶ شاهد تسریع در روند این پروژه خواهیم بود.
فرماندار شبستر  با تاکید بر حل مشکلات ناحیه صنعتی چهرگان و استقرار واحد های تولیدی ، صنعتی و سرمایه گذاری در این منطقه گفت : اعتبارات لازم جهت جهت تامین زیر ساخت های لازم (برق – گاز – آب- آسفالت معابر ) برای سال ۹۶ پیش بینی شده است.
وی با بیان مسائل و مشکلات مربوط به مراجعات و اعتراضات شهروندان در مورد اقلیم بندی آب و هوایی در قبوض گازاظهار داشت : اقلیم بندی شهرها و روستاها بصورت کشوری انجام شده و هیچ نهاد و اداره شهرستان و استانی در این امر دخیل نبوده اند و ما بهمراه شرکت گاز شهرستان و استان نیز اعتراض خود را در مورد این طرح به مراجع بالاتر اعلام نموده ایم .

فرماندار شبستر با اشاره به کیفیت آب ، خاک و تغییر اقلیم آب و هوا در منطقه افزود: با توجه به پایین آمدن کیفیت آب های زیر زمینی و به دنباله آن آلوده شدن خاک های مرغوب کشاورزی و تغییرات ناگهانی آب و هوا ، کشاورزان منطقه  را باید به استفاده از اصلاح الگوی کشت و شیوه های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای تشویق کرد و  دولت در این زمینه تسهیلات بانکی با بهره کم و باز پرداخت چند ساله به کشاورزان این شهرستان پرداخت می نماید.
طالب پور خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم به طرح‎های و فعالیت های اقتصادی روستایی پرداخت  می شود و مردم و روستائیان باید در این زمینه پیش قدم بوده و از این فرصت عالی برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.