کد خبر : 130374
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فوریه 2017 - 12:11

۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مثل ترامپ بود

۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی مثل ترامپ بود

نائب رئیس اول مجلس ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضورحماسی مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان به ویژه رئیس جمهور آمریکا بود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (یکشنبه ۲۴ بهمن) خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: یکی از کمالات والای صدیقه کبری (س) عرفان و علم حقیقی به ذات و صفات حضرت باری‌تعالی و همه حقایق هستی است؛ معرفتی که از ورای همه حجاب های ظلمانی و نورانی داشت.

وی با تاکید براینکه همه آنچه را که برای یک بشر رشد و تکامل تصور شود، فاطمه(س) احراز نمود، ادامه داد:دلایل گوناگونی برای اثبات علم و معرفت فاطمه (س) وجود دارد، اما آنچه برای ما مهم است، مجاهدت کسب شایستگی برای کسب معرفت فاطمه زهرا (س) می باشد که در روایات دینی معرفت او عدیل و قرین درک شب قدر شمرده شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه دلایل گوناگونی برای اثبات علم و معرفت حضرت فاطمه(س) وجود دارد، تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است مجاهدت و کسب شایستگی برای معرفت او است که در روایات دینی معرفت وی قرین درک شب قدر شمرده شده است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: فاطمه آن بانوی بسیار راستگوی بزرگی است که پیشینیان طبق شناخت او روزگار می‌گذرانند.

پزشکیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن که ترجمه آن این است آنهایی که پیامبر خداوند را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند خداوند آنها را از رحمت خود دور می‌سازد و برای آنها عذاب خوار کننده در نظر می‌گیرد، گفت: از روایاتی که در زیر این آیه آمده اینطور استنباط می‌شود که آزار پیامبر و خاندان او به ویژه حضرت علی و دخترش فاطمه مشمول همین آیه می‌شود.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) فاطمه را پاره تن خود دانسته و گفته است هر کسی او را به خشم آورد من را به خشم آورده است و همچنین در آیه “انا اعطیناک الکوثر” فاطمه(س) تعبیر همان کوثر است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حضور پرشکوه مردم در ایام‌الله ۲۲ بهمن بویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: حضور پرحماسه مردم ایران در ایام ۲۲ بهمن نسبت به سالهای گذشته نمود دیگری داشت.

پزشکیان با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در روز ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه رئیس جمهور منتخب آمریکا که به گفته رهبر معظم انقلاب چهره واقعی آمریکا را نشان داد، بود، تصریح کرد: آنها کسانی هستند که دم از حقوق بشر و آزادی می‌‌زنند اما ابتدایی‌ترین حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن نشان داد این یاوه‌گویان نخواهند توانست در عزم و اراده ملت بزرگ ایران تزلزلی ایجاد کنند و هر چقدر بخواهند در مقابل ما بایستند ملت ایران منسجم‌تر و قویتر در صحنه حضور خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.