کد خبر : 129149
تاریخ انتشار : جمعه 3 فوریه 2017 - 15:24

تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد/حضور شهباززاده در هاله‌ای از ابهام

تراکتورسازی از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد/حضور شهباززاده در هاله‌ای از ابهام

پس از باشگاه استقلال تهران، تراکتورسازی هم از نقل و انتقالات زمستانی محروم شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، نماینده باشگاه تراکتورسازی که برای نهایی کردن کارهای حضور شهباززاده در تراکتورسازی راهی فدراسیون فوتبال شده بود با خبر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی روبه‌رو شد.

بر این اساس تراکتورسازی پس از استقلال تهران دومین محروم ایرانی از نقل و انتقالات زمستانی به‌حساب می‌آید. این محرومیت در حالی اعمال‌ شده است که تراکتورسازی پیش از شهباززاده، ۳ بازیکن دیگر جذب و در دیدارهای لیگ برتری از آن‌ها استفاده کرده است.

با توجه به این قانون احتمالاً دیگر بازیکنان جذب‌ شده این تیم از جمله عالیشاه، نوراللهی و بیگ‌زاده نیز نمی‌توانند از این‌ پس به میدان بروند. پیش‌ از این باشگاه استقلال هم به دلیل عدم پرداخت مطالبات خارجی از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی محروم شده بود.

تراکتور نیز در چند فصل گذشته به دلیل عدم پرداخت تمام و کمال مطالبات بازیکنانی از جمله فلاویو لوپز، آنسلمو، اشپیتیم آرفی و ژائو ویلا بارها از سوی فیفا اخطار گرفته بود.

تاکنون هیچ‌ یک از اعضای باشگاه اظهارنظری در این مورد نداشته‌اند اما سعید فتاحی در گفت‌وگوی اخیر خود ضمن تأیید این مسئله گفته است: ما هم تازه این موضوع را متوجه شدیم. فکر نمی‌کنم برای حضور بازیکنان سرباز این قانون وجود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.