کد خبر : 116309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 سپتامبر 2016 - 12:03

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

امنیت امروز ایران را مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و شهدای ٨ سال دفاع مقدس هستیم

امنیت امروز ایران را مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و شهدای ٨ سال دفاع مقدس هستیم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ثبات ایران علیرغم جنگ‌ها و درگیری‌های کشورهای همسایه مدیون رشادت‌ها و جانبازی رزمندگان اسلام و شهدای ٨ سال دفاع مقدس و مدافعان غیرتمند حرم است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، ایرج شهین‌باهر در مراسم پرده‌برداری از بزرگترین تابلوی موزائیک سنگی در خاورمیانه که مزین به تصاویر شهدای ٨ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و حضرت امام (ره) می‌باشد، گفت: اسطوره‌ها و قهرمانان یک ملت لایق ماندگاری هستند و این اثر هنری نفیس و بادوام تداعی جاودانگی و ارزشی این عزیزان است‌.

وی گفت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، وظیفه تک‌تک مدیران انجام کارهایی این چنینی هست تا یاد و از جان‌گذشتگی‌ها و رشادت‌های آن بزرگواران را به نسل‌های جدید یادآوری نموده تا بدانند امنیت و آسایش و آرامش امروز ایران علیرغم جنگ‌ها و درگیری‌های کشورهای همسایه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها وجانبازی این رزمندگان و شهدای ٨ سال دفاع مقدس و مدافعان غیرتمند حرم است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه دادند: متاسفانه علیرغم اینکه روح دفاع مقدس ضمن برخورداری از حس وطن‌پرستی، اساسا نشات از ایمان و اعتقاد اسلامی ما دارد، شاهد هستیم در کشورهای غربی موضوع یادآوری قهرمانی‌های سربازان دوره جنگ جهانی دوم را بعد از گذشت ده‌ها سال بسیار پررنگ‌تر و زیربنایی در دستور کار دارند و ‌تصاویر سربازان و صحنه‌های جبهه‌های جنگ رادر میادین و مترو و مکان‌های پرتردد به بهترین کیفیت در دید عموم قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: لذا به نظر می‌رسد دراین رابطه کم‌کاری داشته‌ایم و باید ضمن تلاش بیشتر برای تکمیل سریع موزه دفاع مقدس، برنامه‌های مدون جهت ارائه بهتر این موضوع داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.