کد خبر : 116135
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 10:53

خداحافظی مهدی مهدوی؛حقیقت یا شایعه رسانه‌ای؟

خداحافظی مهدی مهدوی؛حقیقت یا شایعه رسانه‌ای؟

در حالی که پاسور تیم ملی والیبال ایران هنوز خداحافظی رسمی خود را از تیم ملی مطرح نکرده است، برخی رسانه‌ها خبر از پایان کار وی می‌دهند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از پایان مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو و نخستین حضور تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها، زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی برخی بازیکنان ملی پوش از تیم ملی والیبال به گوش رسید.

زمزمه‌هایی که هیج کدام از آن ها جنبه رسمی پیدا نکرد و هیچ یک از بازیکنان در گفتگویی مستقیم خبر از  خداحافظی با پیراهن تیم ملی ندادند. در این بین بازار خداحافظی مهدی مهدوی، پاسور با تجربه تیم ملی والیبال ایران بیش از دیگر بازیکنان داغ بود.

مهدی مهدوی پیش از مسابقات المپیک عنوان کرده بود که پس از رقابت های المپیک درباره خداحافظی از تیم ملی تصمیم خواهد گرفت اما تا کنون هنوز تصمیمی قطعی از سوی این پاسور با تجربه مطرح نشده است.

هرچند به نظر می‌رسد مهدوی قصد خداحافظی از تیم ملی را دارد و شاید مسابقات المپیک آخرین آوردگاهی باشد که در مهدی مهدوی با پیراهن تیم ملی والیبال ایران به میدان رفته است اما هنوز قطعیت این ماجرا اثبات نشده است.

زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه پاسور با تجربه تیم ملی والیبال در مراسم روز پنج شنبه تیم بانک سرمایه که به مناسبت قهرمانی این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار خواهد شد، خداحافظی رسمی این بازیکن اعلام خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید مهدی مهدی که سابقه چندین سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد، روز پنج شنبه برای همیشه از تیم ملی کشورش خداحافظی خواهد کرد یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.