کد خبر : 107
تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2013 - 22:12

علی لک مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر شد

علی لک مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر شد

به گزارش شبسترنیوز،دکتر لک، چهره ای شناخته شده در بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است که به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب شد. در این حکم که از سوی سعید مشکینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر صادر شده، آمده است : با توجه به سوابق علمی، مدیریتی و اجرایی جنابعالی در حوزه

USA; Arizona; Sedona; Slide Creek - Credit as: Don Paulson, www.donpaulson.com
به گزارش شبسترنیوز،دکتر لک، چهره ای شناخته شده در بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است که به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب شد.
در این حکم که از سوی سعید مشکینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر صادر شده، آمده است : با توجه به سوابق علمی، مدیریتی و اجرایی جنابعالی در حوزه های مختلف، به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی شبستر که از بدو تأسیس این واحد دانشگاهی همواره به عنوان مدیری توانمند و دلسوز و استادی توانا ایفا نقش نموده اید، انتظار می رود کمافی السابق این دانشگاه را از نظرات و راهنمایی های پرقدر خویش محروم نفرمائید.
لک، عضو هیأت علمی این دانشگاه و رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی شبستر است که سابقه 18 سال ریاست آن را از بدو تأسیس یعنی از سال 1368 تا 1386 به عهده داشت، و منشأ خدمات ارزنده برای این دانشگاه شده و توانست آن را از بدو تأسیس تا رتبه بسیار بزرگ ارتقاء دهد.
دکتر علی لک، در حال حاضر عضو کمیسیون معاملات منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی (آذربایجان شرقی)، و رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی است که اخیراً به عنوان مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب شده است.
منبع:آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.