کد خبر : 105796
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 جولای 2016 - 11:23

افزایش حقوق کارکنان دولت شامل چه مشاغل و پست هایی می شود؟/ پاسخ سخنگوی دولت

افزایش حقوق کارکنان دولت شامل چه مشاغل و پست هایی می شود؟/ پاسخ سخنگوی دولت

برخی از کارمندان دولتی در سرویس مشکلات مردم پیام می گذارند و می گویند افزایش حقوق امسال کارکنان دولت، شامل پست های خاص و کارشناسی شده. این موضوع را از سخنگوی دولت سوال کردیم

برخی از کارمندان دولتی در سرویس مشکلات مردم پیام می گذارند و می گویند افزایش حقوق امسال کارکنان دولت، شامل پست های خاص و کارشناسی شده. این موضوع را از سخنگوی دولت سوال کردیم.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم که پیداست کارمند دولتی هستند بارها پرسیده اندچرا افزایش حقوق کارکنان دولت، امسال شامل حال آنها نشده.
یکی از این مخاطبان که خود را جلیل معرفی کرده در این باره نوشته است: افزایش ۳۵ درصد حقوق جهاد کشاورزی فارس فقط به یه عده خاص با پستهای کارشناسی تعلق گرفته و مابقی هیچ، این یعنی تبعیض که سازمان جهاد کشاورزی فارس و در راس آن وزارت جهاد اتخاذ کرده و در مورد حقوق بگیران و یادگاران دفاع مقدس که در آستانه بازنشستگی هستند و نتوانسته اند مدرک تحصیلی خویش را با توجه به خدمات خالصانه در دفاع مقدس وخدمت رسانی به روستاهادر دوران جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی اخذ کنند ظلم شده است. سازمان جهاد کشاورزی فارس و در راس آن آقای دکتر قاسمی رییس سازمان که خود زینفع هستند هیچگونه توجهی به قشر ضعیف سازمان که با کمترین حقوق و با هزاران مشکلات گذران زندگی میکنند ندارد دین و حکومت دینی اجازه ظلم و تبعیض را به هیچ کس نداده است. اگر حقی داریم حلال نمیکنیم.

پاسخ سخنگوی دولت
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به این سئوال و سوالات مشابه دیگر مخاطبان سرویس مشکلات مردم که پرسیده بودند آیا افزایش حقوق ها شامل کارمندان دولت که در پست های غیرکارشناسی شاغلند می شود؟ در آخرین نشست خبری خود جواب داد: همه کارکنان دولت از افزایش ۱۲ درصدی استفاده می کنند. البته این افزایش برای کارکنان رسمی است. افزایش حقوق و دستمزد به کارمندان کارشناس و غیرکارشناس داده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.