کد خبر : 103354
تاریخ انتشار : جمعه 24 ژوئن 2016 - 10:18

مسئولین با نگریستن خود مانع از گریستن مردم شوند

مسئولین با نگریستن خود مانع از گریستن مردم شوند

نماینده شبستر گفت:مردم شهرستان شبستر به حدی در برخی موارد در حداقل ها زندگی می کنند که جانشان به استخوان رسیده و این پدیده امواج سهمگین این ها را به موات نزدیک کرده و ما باید این کما را به زندگی تبدیل کنیم.

photo_2016-06-24_10-03-43به گزارش شبسترنیوز در پی حادثه سیل ۲۹ خرداد ماه سال جاری و وارد شدن خسارت سنگین به برخی شهرها و روستاهای شهرستان شبستر نشست مدیریت بحران  با حضور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ،مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی ،نماینده مردم و فرماندار شبستر و جمعی از مسئولین در محل بخشداری شبستر برگزار شد.

معصومه آقاپور علیشاهی در این نشست با تقدیر از تلاش های مسئولین شهرستانی و کشوری در راستای رسیدگی به مشکلات سیل زدگان شهرستان شبستر گفت: این حادثه سختی بزرگی بود و بنده از مسئولین دعوت کردم با حضورشان در شهرستان بخشی از خسارات مادی و معنوی را به مردم برگردانند.

وی اظهارداشت:حادثه ها ،سرمایه های اجتماعی و دارایی های معنوی افراد را از بین می برند و همه باید دست به دست  دهیم و مسئولین نیز بایدبه صورت ویژه به شهرستان شبستر توجه داشته باشند.

نماینده شبستر تصریح کرد:شهرستان های ما دربسیاری موارد در حداقل ها هستند و فقر سیاه چاله ای هست که خیلی موارد دیگر را با خود می برد و سیل نقطه عطف شروع این فقر است و همه باید دست به دست  هم تا با نگریستن خود گریستن را متوقف کنیم.

آقاپورعلیشاهی با اشاره به حادثه خیز بودن استان افزود:آذربایجان شرقی در سیل رتبه دوم و در زلزله رتبه سوم را به خود اختصاص داده و در صد سال گذشته حدود ۳۰۰ مورد سیل در استان گزارش شده است وبه ظاهر استان کوهستانی هستیم ولی در حوادث رتبه خوبی را نداریم و خشکسالی هم در ۱۵ سال اخیر به این افزوده شده است .

وی ادامه داد:از مسئولین درخواست داریم استان آذربایجان شرقی  را در شرایط خاص قرار داده و بودجه خاصی اختصاص دهند.

نماینده مردم شبستر از مسئلولین خواست با مردم صادقانه برخورد کنند و در بازدیدها موارد را با صداقت مطرح کنند چرا که گفتن و عمل نکردن موارد به بحران تبدیل می شود.

این نماینده مجلس  متذکر شد:مردم شهرستان شبستر به حدی در برخی موارد در حداقل ها زندگی می کنند که جانشان به استخوان رسیده و این پدیده امواج سهمگین این ها را به موات نزدیک کرده و ما باید این کما را به زندگی تبدیل کنیم.

آقاپور علیشاهی در پایان با اشاره به سوالش از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص بیمه روستایی و عشایری خاطرنشان کرد:مسئولین استانی بیمه روستایی در طول یک ماه آینده باید از شهرهای شهرستان بازدید داشته و مشکلات مردم  در خصوص بیمه روستایی را حل کنند .

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.