به گزارش خبرنگار شبسترنیوز اکبر احمدزاده فرماندار شهرستان شبستر در نشست شورای اداری با تاکید تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت:هدف اصلی ما جلب رضایت مردم بر مبنای اصول پذیرفته شده علمی و توسعه است .
وی با تاکید بر انجام کارشناسی تمامی امورات و تصمیم گیری ها عنوان کرد:تمام ارزیابی ها از ادارات بر مبنای حل مشکلات مردم است و در خصوص حل مشکلات و دغدغه های مردم به قوت پیگیری می کنیم .
فرماندار شبستر تصریح کرد:فعالیت ادارات شهرستان باید به شکلی باشد که مراجعات مردمی به ادارات کاهش یابد و نیازی به حضور مردم در ادارات نباشد.
اکبرزاده با اشاره به روند الکترونیکی شدن فرآیندفعالیت ادارات اظهار کرد:باید در تکریم ارباب رجوع و همین طور الکترونیکی کردن امورات، ادارات شهرستان باید جزو رتبه های اول استان باشند .
فرماندار شبستر تاکید کرد:خط قرمز مدیریت اداری شهرستان ،حق و حقوق مردم و حل مشکلات مردم می باشد .
احمدزاده با تاکید بر شفافیت عنوان کرد:تمامی ادارت فعالیت هایشان باید به صورت کامل شفاف سازی شود و از ظرفیت رسانه باید در این جهت استفاده کرده و به دغدغه های رسانه ها توجه شود .
فرماندار شبستر با اشاره به فعالیت تشکل های مردم نهاد خاطرنشان کرد:نهاد های مدنی و تشکل های مردم نهاد حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و باید از ظرفیت این نهاد در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود .
وی با اشاره مشارکت بالای خیرین در سطح شهرستان شبستر ابراز کرد:مشخصه بارز شهرستان شبستر وجود خیرین می باشد که به این می بالیم و خیرین عزیز باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که خیرین سرمایه های بزرگی هستند که باید این فرهنگ به فرزندان و آیندگان مان منتقل شود.
فرماندار شبستر با اشاره به وضعیت شهرستان از نظر توسعه عنوان کرد:با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان شبستر باید به امور روز مره قانع نشویم و موارد مختلف از جمله توان صنعتی شهرستان می تواند بهتر از وضعیت موجود باشد .
فرماندار شبستر:
فرماندار شبستر با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت:هدف اصلی ما جلب رضایت مردم بر مبنای اصول پذیرفته شده علمی و توسعه است.
ارسال توسط : admin
ثبت دیدگاه