کد خبر : 99844
تاریخ انتشار : جمعه 27 می 2016 - 16:23

هدف اصلی دشمن حذف اصل ولایت فقیه است /ما بنده خداهستیم نه آمریکا

هدف اصلی دشمن حذف اصل ولایت فقیه است /ما بنده خداهستیم نه آمریکا

امام جمعه شبسترگفت:وقتی یک جوان می خواهد وام ازدواج بگیرد باید از هفت خان رستم بگذرد در صورتی که برخی ها وام های میلیاردی و بدون سند گرفته اند و این بس عدالتی و بی تقوایی است.

DSC05793-1-1به گزارش شبسترنیوزحجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به اعتقاد بهائیان درخصوص ظهور منجی گفت:انگلیس بهائیت را به وجود آورده و فکر و اندیشه بهائیت با عقل،شرع،یهودیت و مسیحیت مطابقت ندارد و فکر  و اندیشه شان باطل می باشد چرا که بدون هیچ سند و مدرکی می گویند منجی از گروه ماست.

امام جمعه شبستر اظهارکرد:با ظهور امام زمان(عج) عمران،آبادانی و پیشرفت برای تمامی انسان ها در روی زمین محقق می شود و این همان وعده ای است که امام صادق(ع) روایت کرده است.

وی با اشاره به اهداف استکبار جهانی در به انحراف کشیدن جوانان و ترویج همجنس بازی در جامعه اظهارداشت:همه باید دقت کنیم که جای معروف و منکر عوض نشود و منکرها را منکر بدانیم.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن دهه تکریم مساجد گفت:همانطور که انسان در ماه های رجب و شعبان فکر و اندیشه اش را برای میهمانی خداوند متعال در ماه رمضان آماده می کند ،مساجد را نیز باید شایسته اسلام و مسلمانان کرده و مکانی تمیز و معطر کنیم.

وی با بیان اینکه مساجد سنگر اسلام است افزود:استعمارگران هر موقع که خواسته اند به کشوری حمله کنند،در مرحله اول مساجد را تخریب کرده اندو در دوران طاغوت نیز مسجد و روحانیت خارچشمی برای طاغوتی ها بود.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه اظهارداشت:یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ادامه انقلاب اسلامی امری واجب و حیات بخش است و پیام شهدای ۱۵ خرداد به ملت این بود که برای همیشه انقلابی بمانند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:تقوا،شجاعت، بصیرت و صراحت معیار های انقلابی بودن می باشند و لازم است همه مسئولین و مردم معیارهای انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در نظر داشته باشند و نباید تنها شعار دهیم.

محمدزاده با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد:زمانی که اعلام شد برجام به فرجام رسید آمریکا گفت ایران باید مسائل موشکی را تعطیل کند  و باید دقت کنیم که هدف اصلی دشمن حذف اصل ولایت فقیه می باشد و اینها بهانه هستند .

وی ادامه داد:برخی ها می گوینددر مذاکرات هسته ای موفق شده ایم و اینکه آمریکا هسته ای بودن ما را قبول کرده است ولی بایدتوجه کرد که آمریکا اگر قبول نکند چه می شود ؟و باید توجه کنیم که  ما بنده خداوند متعال هستیم نه آمریکا

امام جمعه شبستر با انتقاد از وجود فساد اقتصادی در کشور گفت:بیت المال انسان ها را یک عده جنایتکار غارت می کنند و چرا باید مسئولین دقت نکرده و بی تقوایی کنند و در زیر مجموعه آنها در حق مردم و بیت المال جنایت شود .

وی اضافه کرد: وقتی یک جوان می خواهد وام ازدواج بگیرد باید از هفت خان رستم بگذرد در صورتی که برخی ها وام های میلیاردی و بدون سند گرفته اند و این بس عدالتی و بی تقوایی است.

خطیب جمعه شبستر با تاکید بر شجاع بودن خاطرنشان کرد:شهدا شجاعت شان را در عرصه عمل اثبات کردند و اکنون  مطالبه مردم از مسئولین  حقشان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.