کد خبر : 99555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 می 2016 - 10:48

مسکن های طبیعی برای درد سیاتیک

مسکن های طبیعی برای درد سیاتیک

برای درمان سیاتیک از مسکن های طبیعی مانند استخر ، نرمش های روزانه ومصرف غذاهای مقوی برای تقویت عضلات استفاده کنید.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی رجایی متخصص ارتوپدی، درباره مسکن های طبیعی برای درمان درد سیاتیک گفت: عصبی که از مفاصل بین نخاعی عبور کرده و به نوک انگشتان پا می رسد اگر با نشستن های طولانی مدت یا وزن زیاد تحریک شود موجب درد در کمر ، ران و انگشتان پا می شود.

وی  درباره  سیاتیک  گفت: دردی است که از بین نخاع شروع به لگن، رانها و انگشتان پا کشیده شده و موجب ناتوانی فرد در حرکت می شود.

رجایی در ادامه اظهار داشت: یکی از راه هایی که می توان از بروز این عارضه جلوگیری کرد کاهش وزن ، پیشگیری از نشستن های طولانی مدت، ورزش و نرمش های عضلانی برای بیماران است.

وی در ادامه تاکید کرد: بهتر است که ورزش ها و نرمش ها به صورت خشک انجام نشود برای تحقق این امر آب درمانی توصیه می شود زیرا بدن در فشار آب عضلات را رها کرده و موجب آرامش رگهای عصبی می شود.

رجایی تصریح کرد: تغییر در سبک زندگی از جمله عواملی است که می تواند از بروز این درد جلوگیری کند. پیشگیری از بلند کردن اجسام سنگین ، و نشستن های طولانی می تواند در این امر فرد را یاری برساند.

وی در ادامه گفت: استفاده از چربی های امگا ۳، ماهی غزل آلا ، و غذاهای حاوی ویتامین سی و پیاز و اسفناج که دارای آنتی اکسیدان هستند و غذاهایی مثل سویا، استفاده از زنجفیل و  ادویه هایی مثل زردچوبه ، با توجه به آنزیم هایی که داردند می‌توانند التهاب را از بین ببرند.

این متخصص در پایان اظهار کرد: برای درمان این بیماری از داروهایی ضد التهاب و موضعی ، داروهای تزریقی به صورت عضلانی استفاده می شود و تزریق در اطراف ستون فقرات استفاده اوزون برای دیسک کمر استفاده می شود.که اوزون ترکیبی از اکسیژن است که اثر ضد التهابی و ضد درد دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.