کد خبر : 99503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 می 2016 - 9:10

اولین پرده آب استان در شهر خامنه افتتاح شد+تصاویر

اولین پرده آب استان در شهر خامنه افتتاح شد+تصاویر

به گزارش شبسترنیوز، اولین پرده آب استان آذربایجان شرقی همزمان با حضور آقاپور نماینده منتخب مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین وشهروندان  در محل میدان بسیج شهر خامنه افتتاح شد. آقاپور نماینده منتخب مردم در این مراسم با تقدیر و تشکر ویژه از تلاش‌های بی دریغ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر

به گزارش شبسترنیوز، اولین پرده آب استان آذربایجان شرقی همزمان با حضور آقاپور نماینده منتخب مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین وشهروندان  در محل میدان بسیج شهر خامنه افتتاح شد.

آقاپور نماینده منتخب مردم در این مراسم با تقدیر و تشکر ویژه از تلاش‌های بی دریغ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خامنه به جهت اجرای این قبیل پروژه‌ها برای پیگیری مشکلات و نواقص موجود در سطح منطقه و شهر خامنه قول مساعدت داد.

بابک شریفی شهردار خامنه نیز در این مراسم با بیان اهداف شهرداری و شورای اسلامی در برنامه مصوب پنجساله گفت: یکی از اهداف ما در این برنامه، جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های مشارکتی به منظور تأمین منابع درآمدی پایدار در راستای رونق اقتصادی شهر  و دیگری توجه وی‍ژه به پتانسیل‌های گردشگری شهر می‌باشد.

وی با  اشاره به ثبت ملی خانه شیخ محمدخیابانی، پروژه احیای املاک پدری مقام معظم رهبری، وجود درختان کهنسال چنار و دیگر اماکن گردشگری شهر، افزود: تلاش ما بر این است که با حفظ همیاری و همدلی اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری ضمن توجه ویژه به پتانسیل‌های گردشگری موجود در شهر و تلاش برای ساماندهی آنها به منظور جذب گردشگر، با اجرای پروژه‌های زیباسازی مدرن شهری من جمله همین پروژه با عنوان اولین پرده آب استان با اعتباری نزدیک ۷۰۰ میلیون ریال، و تلاش برای اجرای پروژه‌های ابتکاری از این دست، ضمن زیباسازی بافت شهری، گردشگران بیشتری ‌را به استان و سطح منطقه جذب نماییم.

DSC06451 DSC06435 DSC06433 DSC06462 DSC06488 DSC06406 DSC06414 DSC06420 DSC06377 DSC06392 DSC06380 DSC06399 DSC06381 DSC06404

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.