کد خبر : 9897
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 جولای 2014 - 23:58

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر معرفی شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر با حضور فرماندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

IMG_1678-300x225به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ، حسینی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی  در مراسم تودیع و معارفه رئیس  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستربا بیان اینکه در حوزه ارتباط مردمی، نگرش مردمی یکی از لازمه های مدیریت در حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی است  افزود: خوشبختانه شهروندان شهرستان شبستر به لحاظ فرهنگی بودن آن قدرشناس مسئولان زحمت کش هستند و این شاخصه مهم برای این شهرستان موجب زبانزد  شدن فرهنگ کار، تعاون و خیرین این شهر در کشور شده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از محورهای مهم در ایجاد اشتغال، صیانت از نیروی کار و سرمایه های کشور است و باید با جدیّت این مسئله  پیگیری شود. چرا که گسترش و توسعه تعاون و جلب مشارکت های مردمی جز با تلاش مسئولین ذیربط به ویژه مجموعه فرمانداری امکان پذیر نیست.

سید سعید کاشانی فرماندار شبستر هم در این مراسم، از خدمات رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان  تقدیر و ابراز امیدواری کرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با برنامه ریزی مناسب و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام بردارد.

وی مسئولیت در جامعه اسلامی را یک امانت الهی دانست  و اظهار داشت: اگر مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، هم رضایت خداوند و مردم را جلب کرده اند و هم توشه ای برای آخرت خود به همراه خواهند داشت

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌های مهدی نادری رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر ، محرم خدایی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

علیرضا خوش نیت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.