کد خبر : 98728
تاریخ انتشار : جمعه 20 می 2016 - 16:37

نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم و چراغ ملت هستند

نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم و چراغ ملت هستند

امام جمعه شبستر گفت:روحیه شهادت و مقاومت دمار از روزگار اسرائیل،استکبارجهانی،سعودی ها و تکفیری ها در می آورد و این فکر و اندیشه برای همیشه در مقابله با استکبار جهانی خواهد ماند.

DSC05793-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر باتبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت:با ظهور مهدی(عج) حاکمیت اسلام و هرآنچه روی زمین است در اختیار ایشان قرار می گیرد.

وی اظهارکرد:انتظار ظهور این است که انسان باید به وعده خداوند در خصوص ظهور امام دوازدهم  امیدوار باشد و باید تلاش کنیم که ارتباط مان با حضرت درست باشد.

امام جمعه شبستر با اشاره به ویژگی های منتظران واقعی امام زمان(عج) افزود:در دنیا کسانی جزو منتظرین واقعی هستند که اهل تقوا باشند و در تمام امورات خود خداوند را در نظر داشته باشند.

محمدزاده با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت امام زمان(عج) به روز جهانی مستضعفان اظهارداشت:با ولادت حضرت همه مستضعفین جان یافتند و ظهورش نیز عید مستضعفین خواهد بود.

وی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود:نیروهای اطلاعات به صورت گمنام و محکم و گسترده فعالیت می کنند و تاکنون تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

امام جمعه شبستر با انتقاد از تحریف سخنانش در خطبه های نماز جمعه هفته قبل توسط برخی ها  تصریح کرد:وجود نیروهای مسلح و اطلاعات باعث شده که تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان به موقع شناسایی و در نطفه خفه شود و همه نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم و چراغ ملت هستند.

وی با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد ،سالروز آزاد سازی خرمشهر به مردم و رزمندگان و ایثارگران افزود: با آزاد سازی خرمشهر جمهوری اسلامی از دست دشمنان آزاد است و مردم سراسر کشور خوشحال شدند.

محمدزاده افزود:هم اکنون نیز مردم با روحیه بسیجی حرکت کرده و از دستورات ولی فقیه تبعیت می کنند و باید توجه کرد که تسلیم شدن در برابر دشمن ذلت است و نگهدارنده این کشور از اول انقلاب تاکنون خداست.

وی با بیان اینکه آمریکا از دین ما می ترسد گفت:نظام جمهوری اسلامی امکانات بازدارنده تسلیحات نظامی  را داراست ولی آنچه مهم است و تنها ما داریم معنویت،ایمان،تقوا و محبت اهل بیت(ع) است.

خطیب جمعه شبستر خاطرنشان کرد: روحیه شهادت و مقاومت دمار از روزگار اسرائیل،استکبارجهانی،سعودی ها و تکفیری ها در می آورد و این فکر و اندیشه برای همیشه در مقابله با استکبار جهانی خواهد ماند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.