کد خبر : 98698
تاریخ انتشار : جمعه 20 می 2016 - 13:41

۹۸ درصد ساکنان شهرستان شبستر از نعمت گاز برخوردارند

۹۸ درصد ساکنان شهرستان شبستر از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: ۹۸ درصد شهرستان شبستر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و از ۷۶ روستای این شهرستان ۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و ۶ روستای باقیمانده در مرحله پیمان‌‌سپاری است.

۶۹۶۶۱۳به گزارش شبسترنیوز، ولی الله دینی در دیدار با سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر گفت: از ۷۶ روستای این شهرستان ۷۰ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و ۶ روستای باقیمانده در مرحله پیمان سپاری است.
وی اظهارکرد: شبستر از قطب های صنعتی و کشاورزی این استان بوده و اقدام های زیربنایی برای گازرسانی به فعالان این بخش ها با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: در سال گذشته با اجرای ۹۱ کیلومتر شبکه گذاری به ۴۵ صنایع عمده و جزء این شهرستان به ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در ساعت گازرسانی شد.

فرماندار شبستر نیز در این دیدار ضمن اعلام رضایت از فعالیت های شرکت گاز در این شهرستان گفت: اداره گاز شبستر از جمله اداراتی است که بیشترین رضایت مندی مردمی را داراست.
سید سعید کاشانی با اشاره به گازرسانی به ۲۷ کوره آجرپزی این شهرستان در سال ۹۴ شمسی، افزود: تعداد کوره های آجرپزی بهره مند از گاز طبیعی در این شهرستان ۹۱ کوره است.
مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان در ابتدای این بازدید از قسمت های مختلف این ادارات بازدید و از زحمات و تلاش های کارکنان تشکر کردند.
در این دیدار کاظم طلوعی رئیس اداره گاز شبستر، مشکلات، موانع و تنگناهای موجود در این شهرستان را مطرح و مدیرعامل شرکت گاز استان نیز بر حل مشکلات تأکید کرد.
طبق نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰، جمعیت شهرستان شبستر حدود ۱۲۴۴۹۹ نفر (۳٫۳ درصد جمعیت استان) برآورد شده که ۶۴۱۰۶ نفر آن در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.