کد خبر : 98115
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 می 2016 - 10:54

فرهنگ جنگ تحمیلی گنج گران بهاست/ کشف سبک زندگی شهدا نجات بخش است

فرهنگ جنگ تحمیلی گنج گران بهاست/ کشف سبک زندگی شهدا نجات بخش است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی یک گنج گران بها برای ملت ایران است که باید ابعاد مختلف آن کشف و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا، سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری اظهار داشت: در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا هر میزان کتاب و بسته فرهنگی تهیه شود باز جای کار داریم چرا که این عزیزان افرادی تک بعدی نبودند.

وی افزود: کشف داشته‌های فرهنگ و سبک زندگی شهدا برای جامعه پر تلاطم ما نجات بخش است و در این روزگار که هجمه فرهنگی غیرقابل باوری از سوی دشمنان متوجه مردم ماست تنها تبعیت از سبک زندگی شهدا ایمن کننده است.

سردار جعفری با اشاره به رفتارهای شهدا در طول زندگیشان ابراز داشت: پیرو ولایت بودن، پرهیز از اسباب گناه، ساده زیستی، توجه به معنویات، صبر بر مشکلات همه و همه مواردی هستند که نیاز جامعه ما علی‌الخصوص جوانان است تا بتوانند با خودسازی از گذرگاه پر خطر عمر عبور کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه راه اسلام و خواست اسلام محور حرکت شهدا بوده است، گفت: امروز کسانی سعی دارند تا با تحریف واقعیت راه این عزیزان، تلاش برای اسلام آنها را تلاش برای نفس یا فرد عنوان کنند اما امروز اگر فرزندان ما برای کمک به مردم مظلوم سوریه و عراق جانفشانی می‌کنند به تاسی از شهدای دفاع مقدس به منظور دفاع از حریم امت اسلامی است.

همایش ملی توسعه فرهنگ و سبک زندگی شهدا اول خرداد ماه همزمان با شب نیمه شعبان در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.