کد خبر : 98104
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 می 2016 - 9:56

۳۱ واحد ویلایی غیرمجاز در بخش صوفیان تخریب شد

۳۱ واحد ویلایی غیرمجاز در بخش صوفیان تخریب شد

رئیس حوزه قضائی بخش صوفیان از قلع و قمع ۳۱ واحد ویلایی غیرمجاز در این بخش با هدف حفظ اراضی ملی و زراعی خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز، تقی فتحعلی زاده با اعلام این مطلب گفت: به دنبال تشکیل اکیپ بازدید و بازرسی وضعیت اراضی ملی و زراعی حوزه قضائی صوفیان و در راستای برخورد با متخلفان و متجاوزان به این اراضی، واحدهای ویلائی غیرمجاز در مسیر جاده اندبیل به کلاش و شهر صوفیان با حضورمسئولان قضائی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اداره منابع آب شبستر تخریب شد.

وی اظهارکرد: با توجه به افزایش بی رویه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و تجاوز به اراضی ملی اعم از منابع طبیعی و حریم رودخانه ها و جاده ها و در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، پس از شناسایی محل های مورد تجاوز و محل هایی که مورد تغییر غیرمجاز کاربری قرار گرفته اند، نسبت به قلع و قمع دیوارهای ۳۱ واحد ویلائی در حضور مسئولان ذیربط با حضور عوامل انتظامی اقدام شد.

رئیس حوزه قضائی بخش صوفیان افزود: در خصوص قلع و قمع خانه باغ های موجود در محل نیز به اداره جهاد کشاورزی ابلاغ شد تا در خصوص اعلام شکایت علیه مالکان آنها به مرجع قضائی اقدام کند و پس از سیر مراحل قانونی و صدور حکم قطعی نسبت به قلع و قمع آنها نیز اقدام شود.

وی ادامه داد: دو واحد تجاری نیز که به عنوان بنگاه معاملات املاک در مسیر روستای قره آغاج به صورت غیرمجاز در اراضی زراعی احداث و فعالیت می کردند، بر اساس حکم قطعی دادگاه تخریب شد.

فتحعلی زاده از مردم این منطقه درخواست کرد از هرگونه تجاوز به اراضی ملی و حریم رودخانه ها و جاده ها و نیز تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی به جد خودداری کنند، زیرا در صورت مشاهده هرگونه تجاوز و تخلف از سوی سایر اشخاص، مراتب برای اعمال قانون به ادارات ذیربط گزارش می شود تا با کمک آنها بتوان اکوسیستم منطقه و سرمایه های ملی را حفظ کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.