کد خبر : 97913
تاریخ انتشار : شنبه 14 می 2016 - 0:43

فرهنگ، عامل سازنده هویت فردی و اجتماعی جامعه است

فرهنگ، عامل سازنده هویت فردی و اجتماعی جامعه است

امام جمعه شبسترگفت:مقوله فرهنگ، عامل سازنده هویت فردی و اجتماعی جامعه و منشأ ساز و کارها و سرمایه های مادی و معنوی یک ملت در سیر تکاملی و تاریخی محسوب می شود.

IMG-0046به گزارش شبسترنیوز ابوالفضل سرتیپی در جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شبستر برگزار شد گفت:آموزش و پرورش جایگاه تعلیم آموزه‌های دینی و آسمانی است، چرا که معلمان و مربیان با جان و دل و روح و جسم بچه ها سروکار دارند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر اظهارکرد: برگزاری جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی در مراکز پیش دبستانی منطقه از جمله برنامه های امسال هفته پاسداشت مقام معلم به شمار می رود.

وی افزود: مقوله فرهنگ، عامل سازنده هویت فردی و اجتماعی جامعه و منشأ ساز و کارها و سرمایه های مادی و معنوی یک ملت در سیر تکاملی و تاریخی محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش شبستراظهار داشت: در این جشنواره عناصری از هویت ملی از جمله روح معنویت و توحید و مولفه های فرهنگی از جمله پرچم و زبان فارسی در عین احترام به زبان مادری متناسب با سن مخاطبین و مقتضیات بومی – محلی مورد توجه است.

سرتیپی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی کودکان با هویت ایرانی، فرهنگ محلی و فرهنگ ملی – اسلامی عنوان نمود.

گفتنی است در حاشیه این  جشنواره از کارها و دست ساخته های دانش آموزان پیش دبستانی و همچنین جشنواره غذاهای سنتی که در محل تالار خوشگوی اداره برپا شده بود، توسط حاضرین بازدید بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.