کد خبر : 97394
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 می 2016 - 10:29

در برخورد اداری نباید هیچ تبعیضی بین کارگر و کارفرما وجود داشته باشد

در برخورد اداری نباید هیچ تبعیضی بین کارگر و کارفرما وجود داشته باشد

امام جمعه شبسترگفت:کارگر و کارفرما هر دو از اقشار این جامعه هستند و هیچ تفاوتی بین این دو قشر از جامعه نیست و در برخورد اداری و انجام امور آنها نباید هیچ تبعیضی صورت گیرد .

۵۳۲۳۴۱به گزارش شبسترنیوز امام جمعه شبستر در جلسه هفتگی تفسیر قرآن و درس اخلاق که با حضور مدیران این شهرستان برگزار شد ، گفت: خداوند برای خالص کردن مومنان آنان را با امتحان های مختلف آزمایش می کند که در این راستا ائمه اطهار همواره مورد امتحان الهی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام محمدزاده قدرت مطلق را فقط مربوط به ذات الهی دانست و افزود: استکبار جهانی همواره بر دشمنی با اسلام و نظام جمهوری اسلامی اصرار می کند که متاسفانه این از سیاست های صهیونیسم است که نمود عینی آن اسرائیل جنایتکار می باشد.

امام جمعه شبستر مناسبت هفته کارگر  را یادآور شد و تصریح کرد: کارگر و کارفرما هر دو از اقشار این جامعه هستند و هیچ تفاوتی بین این دو قشر از جامعه نیست و در برخورد اداری و انجام امور آنها نباید هیچ تبعیضی صورت گیرد .

امام جمعه شبستر در بخشی از سخنان خود مسئولان را به رعایت اصل قانون توصیه کرد و خاطر نشان نمود: همه مراجعه کنندگان را در مقابل قانون یکسان بدانید و امور خود را در چارچوب قوانین انجام داده و از انجام امور فراتر از قانون بپرهیزید. لذا آنچه کارفرما امکانات کار را در اختیار کارگر قرار می دهد، در مقابل کارگران نیز با استفاده بهینه از این امکانات و فرصت ها در تولید جامعه نقش اساسی ایفا نمایند که در این صورت کارگران و کارفرمایان عزت و سعادتمندی برای جامعه را به ارمغان خواهند آورد.

 علیرضا خوش نیت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.